Proč Activision u MW2 vynechal multiplayer
Včera vyšel po mnoha únicích očekávaný remaster druhého dílu série Modern Warfare. Bohužel se ale jedná pouze o kampaň, přičemž tato série se proslavila i legendárním multiplayerem, a hráči po něm i po tolika letech touží. Activision ale na svém blogu podal vysvětlení, proč se společnost rozhodla tuto část vynechat.
Vývojáři se snaží přivést ikonické mapy z minulých dílů do nového Modern Warfare, díky čemuž si můžeme zahrát třeb Rust, Crash, Vacant nebo Shipment. Stejně tak se mapy vrací i do Warzone, a to ve formě Gulagu nebo Boneyard. Activision se ale chce vyhnout dalšímu tříštění multiplayeru.
„Raději než vydat samostatný, multiplayerový zážitek v samostatném balíčku, se Activision a Infinity Ward snaží přinést klasické mapy v novém kabátě do univerza Modern Warfare. Mezitím si chceme užít návrat jednoho z nejlepších singleplayerových zážitků v remasteru od studia Beenox.“
Multiplayeru se tedy nejspíše nedočkáme, místo toho nám Infinity Ward nabídne staré mapy v novém Modern Warfare a vzpomínky si připomeneme díky remasteru, který je prozatím dostupný pouze na PlayStationu 4.