Spekulace hovoří o detailech BotW2

26. březen 2020 10:34 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (0)

Druhý díl mimořádně úspěšného open-world RPG The Legend of Zelda: Breath of the Wild se pomalu blíží. Oznámen byl na loňské E3, žádných velkých detailů, natožpak oficiálního data vydání, jsme se ale zatím nedočkali. Rádi se tak upneme alespoň ke spekulacím, naposledy k těm z úst streamera Tylera McVickera, který mimojiné už v létě roku 2016 velmi přesně předpověděl vývoj aktuálního hitu Half-Life: Alyx.

I jeho poznatky, zveřejněné na subredditu dedikovaném herním spekulacím a únikům, nejsou úplně komplexní. Hovoří ale o konkrétních designových změnách, především v otázce mapy.

Začátek hry by tak oproti předchůdci měl být podstatně lineárnější. Link navíc (z příběhové návaznosti) království Hyrule důvěrně zná, nebude tedy lozit po žádných věžích, aby odhaloval prvky mapy. I tak ale nebude mapa automaticky otevřená, svírá ji totiž hlavní záporák Ganon ve formě houbovitých výtrusů. Ty je třeba odstranit a odemknout tak další region.

Lokace prý budou podstatně propracovanější a najdeme v nich mnohem více dungeonů. V tomto ohledu se dle McVickera autoři inspirovali nejmenovanou hrou, která zakomponování dungeonů do otevřeného světa dělá skvěle. Obecně se mluví o mohutné inspiraci Red Dead Redemption 2 a jiným, neznámým titulem. 

Opět připomínáme, že předchozí řádky jsou nepotvrzenou spekulací a je třeba je brát s rezervou. Jejich původce je ale poměrně věrohodný a jejich obsah není kdovíjak šokujicí.

Zdroj: Nintendo Life

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!