Walker o případném ne-VR modu do HL:A
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Walker o případném ne-VR modu do HL:A

Walker o případném ne-VR modu do HL:A

Radek Raudenský

Radek Raudenský

25. 3. 2020 12:47 3
Reklama

I když je Half-Life: Alyx venku jen pár dní, a David Plecháček se tímto VR světem statečně prokousává, aby vám přinesl recenzi, už teď se vývojáři baví o modech, které do hry mohou přijít. Přesněji o jednom, který by ze hry odstranil to nejdůležitější – prostředí virtuální reality.

Web Polygon se na otázku ohledně modu odstraňující VR zeptal herního designera a programátora Robina Walkera. Ten ve Valve pracuje již dlouhou dobu a spolupracoval téměř na všech titul od tohoto studia, tedy včetně Half-Life: Alyx. Na otázku ohledně již zmíněného modu má jasnou odpověď.

„Vím, že se to stane. V týmu je několik lidí, kteří se toho bojí. Já se toho nebojím. Důvod je jednoduchý, ta hra nebude taková zábava jako standardní vydání. Ten mod jasně ukáže to, proč jsme to dělali ve VR. Bude to cesta, jak vidět všechny ty věci, které jsme přesunuli do VR.“

„Výsledkem zcela jistě bude to, že až si lidé zahrají tuto ořezanou verzi a ztratí všechny ty věci, co jsme tam přidali, tak konečně porozumí tomu, proč jsme se k tomu rozhodli. Část mě touží po těch lidech, kteří to zažijí a řeknou „Jo, mám to, teď vidím, o co všechno jsme přišli při transformaci do normálního prostředí, a vím, proč to udělali." Pokud lidi budou hrát modovanou verzi na normálním monitoru, a řeknou, že je to stejně dobré, tak mě to hodně naučí. Uvědomím si, že jsem se mýlil, a neudělali jsme toho tolik, jak jsme si mysleli.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama