Valve na L4D3 prý nikdy nepracovalo

24. březen 2020 12:45 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (0)

Left 4 Dead je další ze sérií od Valve, která se dočkala své obrovské slávy, aby jí v tom nejlepším vývojáři utnuli. Od doby L4D2 jsme o sérii neslyšeli, a to i přes prosby fanoušků, kteří by si její návrat přáli. Tajná přání navíc podpořilo i několik uniklých obrázků.

O těch jsme vás informovali i my, a prý se skutečně jednalo o jakési „buildy“ Left 4 Dead, ty ale nikdy nebyly plánovány pro to, aby se předělaly do plné hry. Více se o tomto tématu rozpovídali Chris Remo a Robin Walker, dva vývojáři z Valve, pro IGN.

„Použili jsme části z Left 4 Dead jako první kousky geometrie levelů pro to, abychom začali se stavbou Source 2, a něco z toho se dostalo ven. Byl to zejména renderovací test, a lidé si mysleli, že pracujeme na Left 4 Dead. V rámci této technologie budujeme spoustu věcí.“

„Byly zde skupiny lidí, které chtěly generovat nějaké produkty v Source 2, a tudíž několik z nich bylo spojených s Left 4 Dead, ale žádný z nich se nedostal do bodu, který by se nám líbil, a řekli bychom si „tohle je něco, z čeho vybudujeme velký produkt.“ Byly to zkrátka nástroje pro posun Source 2 kupředu.“

Zdroj: DSOGaming

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!