Sony založilo oficiální PS účet na TikToku

27. únor 2020 13:46 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (8)

Zatímco Microsoft světu dal informace o své nové generaci Xboxu, Xboxu Series X, Sony dalo světu... svůj vlastní oficiální PlayStation účet na TikToku. TikTok, stále populárnější sociální síť, která láká především mladou generaci na možnost sdílení krátkých a vtipných videí, tak budou obohacovat i lidé přímo ze Sony.

Na oficiálním účtu jsou prozatím dvě videa. Na obě se můžete podívat níže. První, které by mělo znázorňovat, jakým způsobem došlo k nápadu založit účet na TikToku, vidělo už dva a půl milionů lidí, druhé, které odkazuje na Death Stranding, si přehrálo přes 400 tisíc diváků. Účet za krátkou dobu sleduje už 250 tisíc uživatelů, videa obdržela už 412tisíckrát like.

Zajímavé je to, jak se bude účet na TikToku lišit od ostatních. Účty PlayStation jsou totiž spravovány takřka výhradně informačním způsobem, například YouTube plní jenom trailery, na Twitteru se vedle nich nachází i novinky ke hrám, od patchů a updatů až po oznámení novinek, a jak asi správně tušíte, na Instagramu jsou snímky nebo videa věnovaná jednotlivým hrám, případně screenshoty pořízené komunitou hráčů. TikTok ale bude diametrálně odlišný.

Pokusí se zaměstnanci Sony vytvářet vlastní meme? Nebo nový účet využije i k trochu vážnějším věcem? V těchto dnech se vyloženě nabízí teasovat na PlayStation 5, což je ostatně něco, co celý svět po stále větším tlaku od Microsoftu očekává. Sony ale zřejmě nikam nespěchá a svou novou generaci odhalení teprve tehdy, až nastane správná doba.

@playstation

What have we done

♬ original sound - playstation

@playstation

Press to Rest. #deathstranding #fyp #foryou

♬ original sound - playstation

Zdroj: DualShockers

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
13767209
leco77 napsal 28. 2. 2020 v 15.07

Gerri: Asi máme podobnou práci :-D ale popravdě nad TikTokem jsem neuvažoval. Ostatně u firem často přemýšlím nad tím, co se hodí a co je naopak zbytečné a popravdě, pro plno firem se vše nehodí. Maximálně promarní čas na něčem, co jim je úplně k ničemu pro ně, místo aby investovali čas do něčeho, co má reálný přínos

Osobně si myslím, že TikTok je jen takový dočasný trend, asi něco jako Snapchat ve své době a kde je dnes? :) Člověk přes to stejně nic neprodá, ty firemní profily (nějakých menších firem) tam vůbec nikoho nezajímají. Pokud nemakáš ve firmě, kde se točí miliardy a už fakt nevíte, do čeho narvat prachy, tak ok, ale jinak úplná kktina

Jinak s tím FB... jako jo, určitě je výhoda ho mít a určitě nějaká historie se hodí, ale reálně, hlavní je FB Pixel a reklamy... FB stránky (díky tomu jak FB funguje), ztrácí čím dál víc na významu, co se týče sbírání lajků a dalších pičovin, které jsou k ničemu (možná tak na zvyšování ega) :-D

Editováno: 28. 02. 2020 v 15.14

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 28. 2. 2020 v 14.44

leco77: možná to zní povrchně, ale mě zajímá konverze. Tu od toho nečekám. Ale tu bych nečekal ani od facebooku před 10 lety. A kdybych spravoval firemní účet na fb před 10 lety, byl by úplně někde jinde. O to jde.

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 28. 2. 2020 v 14.41

Mitsurugi: Jo to je další pravda... proč není IG tolik oblíbený u dětí je asi i jasné, protože tam nemají prakticky co fotit :-D Ta skupina kolem 25 let na IG sedí, je to síť, která je extrémně vyumělkovaná a lidi se tam chlubí každou koninou...

TikTok naopak dětem poskytuje nějaký "tvůrčí" nástroj, který není o tom jen ukázat, jak máš ruku na volantu drahého auta, kolikrát jsi ročně na dovolené atd atd...

Ale reálně, za sebe už nic z toho nemám. IG jsem zrušil a na TikTok jsem příliš starý. I když trend chápu, tak na mě TikTok už působí opravdu jako něco pro totální retardy :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 28. 2. 2020 v 08.42

catmeows: To záleží, jestli chceš dělat reklamu cílenou na náctileté, nebo na mladé dospělé. Dětí sice možná Instagram moc nepoužívá, ale třeba mezi skupinami 18-29 má v USA Instagram většina, přesněji řečeno 18-24 - 75%; 25-29 - 57%. V ČR neznám procenta z populace, ale největší skupiny jsou na českém Instagramu stejné.

Nahlásit nevhodný obsah

20917754
catmeows napsal 28. 2. 2020 v 08.10

esmo: instagram je pro mladý fakt mrtvola. Tik tok mezi čerstvými náctiletými letí. Vidím to doma. Z klasických sítí je ještě zajímá YouTube a na telefonování Viber nebo jiné video.

Nahlásit nevhodný obsah

20925507
esmo napsal 28. 2. 2020 v 06.52

leco77: Nikoho normálního to tady zajímat nebude, to je jak propagovat svoji firmu na snapchatu. Spíš bych mířil na instagram, než na tuto hříčku.

Nahlásit nevhodný obsah

13767209
leco77 napsal 27. 2. 2020 v 19.48

Gerri: to že se tam chystáte ale reálně znamená co? Bude to někoho zajímat? IG, FB, i YT je pro mnoho firem naprosto zbytečný, to je fakt. Ono že frčí nějaká síť, tak to automaticky neznamená, že tam lidi zajímá úplně každá hovadina...

Ale jestli budete investor ať prachy do něčeho, z čeho pak budete mít 15 lajku, tak ok, je to vaše věc. Otázka je, jak si vyhodnotit efektivitu

Nahlásit nevhodný obsah

20908987
Gerri napsal 27. 2. 2020 v 16.59

At si o tom myslíme co chceme, tak by byla čirá hloupost ignorovat tuhle síť. Mám firmu, která neprodává nijak cool věci pro mladý, ale chystáme se tam taky. Kolika lidem ujel vlak na fb a youtube jen, že si říkali, že tam sou jenom děti.

Nahlásit nevhodný obsah