Úspěch MHW je pro Capcom teprve začátek
Monster Hunter World nedávno oslavil už dva roky od vydání a loni v září jsme se dočkali masivního přídavku s názvem Iceborne. Pro Capcom je World obřím úspěchem, přeci jen se jedná o jejich nejprodávanější hru všech dob. Přesto ale společnost věří, že je stále kam růst.
Vyplývá to z rozhovoru s producentem hry Ryozo Cudžimotem, který vyšel na oficiálním webu Capcomu. Cudžimoto hovoří o tom, že na Iceborne pracoval tým čítající tři stovky vývojářů. Podotýká, že vývoj je v Capcomu rozdělen do dvou částí a MHW vznikal v Consumer Games Development Division 2, která celkem čítá 700 zaměstnanců. To by nám mělo dát představu o velikosti a důležitosti týmu, který se hře věnoval. Cudžimoto si ale také pochvaluje interní přístup k výchově nových talentů. Každý rok podle něj do Capcomu zavítá více než stovka absolventů univerzit, kteří jsou následně zapojeni do procesu.
Cudžimoto připouští, že v porovnání s ostatními značkami Capcomu je Monster Hunter stále relativně mladou IP, kterou dosud nezná tolik lidí. Jeho cílem je učinit z ní globální pojem, což se s Worldem do značné míry podařilo. I tak je ale podle něj stále prostor pro růst a větší penetraci trhu. Cudžimoto říká, že 15 let tvrdé práce se vyplácí, ale stále ještě nejsou zcela u cíle. Dopomoci k úspěchu by ale podle něj mohla i expanze do jiných médií, jako je třeba chystaný snímek od Paula W.S. Andersona s Millou Jovovich v hlavní roli.