LoR a LoL:WR poběží na enginu Unity

25. únor 2020 16:09 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (0)

Obrovský fenomén League of Legends dokázal od svého vzniku oslovit stovky miliónů hráčů a jeho svět začíná studio Riot Games pomalu ale jistě rozšiřovat. Dnes jsme vás například informovali o několika novinkách, které jsme se dozvěděli ohledně Project A. Nyní se dozvídáme, jaký engine pohání Legends of Runeterra či mobilní verzi League of Legends.

Nakonec se srdcem těchto her stal engine Unity. Z pochopitelných důvodů se Riot rozhodl k využití externího enginu, jelikož základní League of Legends běží na interním enginu složeném z mnoha programovacích jazyků, a rozhodně nebyl původně optimalizován i na mobilní platformu. Unity naopak zvládá přes 20 platforem.

„Technologie Unity nám dovolí se zaměřit na dodání League of Legends k tolika hráčům, kolik platforem vůbec existuje. Chceme jít hráčům naproti, a Unity nám v tom pomůže. Navíc nám podpora technického týmu z Unity dovolila odemknout sílu technologie Unity jako nikdy předtím.“ Tak se k oznámení vyjádřil Brian Cho, vedoucí korporátní a byznys divize.

„Od začátku chceme, aby bylo Legends of Runeterra přístupné jak na PC, tak na mobilech. Unity tak byla jasná volba. Velmi jsme záviseli na neustále podpoře a radách profesionálního týmu Unity. Právě oni byli klíčoví při vývoji naší hry.“ To zase tvrdí Dann Webster, který zodpovídá za vývoj hry Legends of Runettera.

Zdroj: DSOGaming

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!