Respawn přemýšlel nad odkladem SWJ:FO
Star Wars Jedi: Fallen Order patřilo mezi jednu z nejlepších her minulého roku. Velmi dobrá hratelnost zasazená do světa Star Wars, to vše spojené s prací Respawnu dalo za to, že si hráči i kritici hru velmi chválili. Přeci jen ale hře zpočátku jedna věc neslušela. Tou byly bugy.
Často jsme se tak u recenzí dočkali snížené známky právě za to, že si vývojáři moc neporadili s vyladěním bugů nebo optimalizace. A jak je známo, o těchto problémech vývojáři moc dobře ví. Na akci DICE Awards se ohledně tohoto problému rozpovídal i Vince Zampella, ředitel Respawnu.
„Ano, nad odložením jsme přemýšleli, ale rozhodli jsme se, že tu hru už chceme vydat, a to aby byla dostupná na Vánoce. Byli jsme v situaci, kdy jsme museli udělat hru po spoustu různých systémů, ale zároveň jsme chtěli stihnout datum vydání.“
„Dívali jsme, a cítili jsme, že kdybychom měli více času, mohlo to být lepší. Ale zároveň jsme tu hru mohli projít od začátku do konce. Bylo to dobré, a mysleli jsme si, že to fanoušci budou mít rádi.“ A Zampella má pravdu. Nakonec se z Jedi: Fallen Order, i přes bugy, vyklubala velmi dobrá hra.