Vývoj Skull & Bones byl opakovaně restartován
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývoj Skull & Bones byl opakovaně restartován

Vývoj Skull & Bones byl opakovaně restartován

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

7. 2. 2020 08:25 4
Reklama

Námořní akce Skull & Bones byla oznámena na E3 2018, od té doby jsme o ní prakticky neslyšeli. Když už se k nám nějaké informace dostaly, týkaly se především odkladů. Vydání hry bylo nejprve posunuto na rok 2019, následně pak na fiskální rok 2020. Dle posledních náznaků by však vývojáři nemuseli stihnout ani tento termín.

Moře, lodě a námořní bitvy v rámci série Assassin’s Creed jsou obecně považovány za velmi kvalitní prvky hry. Dává tedy smysl, že se Ubisoft rozhodl udělat titul, jehož koncept je na nich přímo založen. Důvěru získalo studio Ubisoft Singapore, které je za námořní prvky série Assassin’s Creed zodpovědné.

Vypadá to však, že si vývojáři neumí s velkým projektem poradit. Tomu nasvědčují výše zmíněné odklady. Že je s hrou něco v nepořádku naznačuje také Jason Schreier z Kotaku. Na Twitteru se zmínil, že byla hra hned několikrát rebootována, ke konci roku 2018 se navíc tým rozloučil s kreativním ředitelem. Schreier dodává, že si na hru ještě nějaký čas počkáme.

Ubisoft má momentálně ve frontě poměrně dost titulů, které čekají na odbavení. Třeba Watch Dogs Legion nebo Gods and Monsters. Skull & Bones se s největší pravděpodobností dostane na řadu později.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama