Kromě hororů Kodžimu zajímají i další žánry
Vývojářský tým Hidea Kodžimy měl v předchozích letech jednoduchý úkol. Stabilizovat své fungování po odloučení se od Konami a okamžitě veškeré své úsilí vrhnout do první hry nezávislého Kojima Productions, Death Stranding. Úkol splněn. Teď přichází mnohem klidnější období, na jehož konci nemusí stát jen jedna hra – může jich tam stát víc.
Relativně nedávno jsme spekulovali nad tím, že by si Hideo Kodžima chtěl střihnout hororovou hru. Ostatně své choutky projevil v hratelném teaseru na Silent Hills ve formě P.T., na plnou hru ale samozřejmě nedošlo. Teď něčemu podobnému zřejmě nic nebrání, a tak po Death Stranding možná dostaneme pojetím úplně jinou hru.
V této souvislosti jsme ale předpokládali, že nic jiného v Kojima Productions nevznikne. Taková představa ale může být mylná. Sám Kodžima s dalším producentem Jodži Šinkawou v nedávném rozhovoru pro Famitsu (ke čtvrtým narozeninám studia) poodhalili, jak studio může fungovat nadále. Kodžima zde výslovně prohlásil, že studio může pracovat na několika projektech, z nichž jeden bude stěžejní, velký, a ty další tak velké být nemusí.
Opakovaně ale tvrdí, že jeho chutě jsou velmi rozmanité. Kromě hororu se opakovaně přiklání k něčemu s manga tematikou, stejně tak by rád pracoval na hře, jejíž devizou budou obří mecha roboti. Možná ale nakonec vsadí na jistotu a z Death Stranding udělá Kojima Productions sérii. Pro tuto chvíli se ale nejčastěji spekuluje o rozšíření hry. Sám autor zatím nic nepotvrdil, ale z náznaků se můžeme domnívat, že se nějaké oznámení nových/nového DLC objeví v létě, shodou náhod ve chvíli, kdy hra vyjde na PC. Tomu nasvědčují jednak úniky na redditu, stejně tak samotní aktéři Death Stranding na svých sociálních sítích – tak jako Nicolas Winding Refn loni v prosinci.