Into the Jungle pro BF V se představuje

29. leden 2020 12:27 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (6)

Into the Jungle, nová kapitola do Battlefieldu V, se konečně dočkala plného odhalení. Šestého února se z pláží a otevřených plání přesuneme do hustých džunglí Šalamounových ostrovů, které skrývají nejedno tajemství. Novou mapu bude možné hrát v režimech Conquest, Breakthrough, Team Deathmach a Squad Conquest. 

Společně s novou kapitolou přichází i nové výzvy, za které můžeme získat další kosmetické předměty. Co by to ale bylo za update do Battlefieldu V bez nových zbraní. Do hry se dostává brokovnice Model 37, kulomet 11MG a M2 Carbine. Došlo i na doplňky, a to ve formě M1A1 Bazooka a konečně i návrat zabugované lunge mine, jež měla hru obohotit již v minulých týdnech. 

I přes opět velmi akční trailer a dobré zprávy se ale video setkalo s kritikou. Ta není mířená přímo proti tomuto updatu, nýbrž proti rozhodnutí, které padlo už v minulosti, a to upravení hodnot TTK (time to kill), tedy kolik kulek snese vás nepřítel. Spekuluje se o tom, že právě tento update s novou kapitolou by měl přinést opětovné upravení TTK ve prospěch hráčů. Více informací o aktualizaci 6.0 se dozvíme příští týden.

Výraznou změnou prošel i systém progrese, nové zbraně a gadgety budeme odymykat v rámci čtyřiceti úrovní šesté kapitoly Tides of War, za týdenní výzvy nás vývojáři budou odměnovat pouze kosmetickými doplňky. Část komunity si stěžuje, že tento systém zvýhodňuje ty, kteří si za reálné peníze zakoupí měnu Boins, nicméně příležitostní hráči nebudou na druhou stranu tolik tlačeni časovým presem. 

Zdroj: Youtube

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20925507
esmo napsal 31. 1. 2020 v 06.30

qwe5: Takže bychom se měli zaseknout v roce 2002 a EA by mělo ignorovat jakýkolilv vývoj a úspěch? No ještě že lidi jako ty nediktují herní scéně :D

Nahlásit nevhodný obsah

20922326
qwe5 napsal 30. 1. 2020 v 16.10

To není pravda, že nikdy nebyly o realu. MoH a následně první CoD a Battlefieldy byly v porovnání s ostatníma hrama té doby velmi realistické a historicky věrné, akorát je pak přerostly jiné hry a CoD a BF naopak zarkádovatěli ješté víc.

Nahlásit nevhodný obsah

20925507
esmo napsal 30. 1. 2020 v 09.35

Jsoucno: O tomhle ale nikdy battl nebyl a snad nebude. Vždy se míchaly zbraně napříč frakcemi tak, aby ani jedna strana nebyla v nevýhodě (balanc zbraní je extrémně náročná věc, ikdyž se nezdá). Co se skinů týče, tak to bohužel dnešní hráči chtějí, ale mně to neva. Nikdo tě nenutí si dávat skin na tu zbraň.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 30. 1. 2020 v 08.25

DeviR1: hra je to good, ale ty realie jsou opravdu otresne. Nebylo to nikdy o nejakem realu, ale tohle je fakt mimo a osobne mi to ma tom taky lehce vadi,ze tam skiny jsou jak ze startreku, ruzove zbrane a japonci s nemeckyma zbranema. Spise si rikam proc to tam je takhle, vzdyt to mohli udelat proste trosku real ve smyslu nemci tahle a amici tahle zbran a trochu brzdit se skiny a hotovo

Editováno: 30. 01. 2020 v 08.26

Nahlásit nevhodný obsah

20875788
DeviR1 napsal 30. 1. 2020 v 01.44

qwe5: Jestli chceš studovat historii, tak běž do muzea nebo si pusť nějaký dokument. Battlefield ani CoD nikdy neexistovali proto, aby věrně zachycovaly historii, ale aby to byly především zábavné hry. To je jak hrát The Sims a rozčilovat se, že takhle se domy přece nestaví.

Nahlásit nevhodný obsah

20922326
qwe5 napsal 29. 1. 2020 v 19.36

Když vidím ty zbraně, modifikace a střelbu, tak radši red orechestru/rising sun. Další problém jsou skiny, které v téhle hře nemají vůbec co dělat. Ať si je nacpou do nějakého sci-fi/fantasy, ale neprezní zase historii.

Editováno: 29. 01. 2020 v 19.40

Nahlásit nevhodný obsah