Ninja Theory chce vytvořit nové médium
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ninja Theory chce vytvořit nové médium

Ninja Theory chce vytvořit nové médium

David Plecháček

David Plecháček

28. 1. 2020 13:32
Reklama

Když Ninja Theory oznamovali Project: Mara, ve videu se v této souvislosti hovořilo o mnohem širší iniciativě, o níž bychom se měli více dozvědět v budoucnu. Přeci jen nám trochu světla do Project Dreadnought v těchto dnech vnáší Tameem Antoniades, zakladatel studia, ale i zároveň jeho slova přináší snad ještě více otázek, než odpovědí.

Co je vlastně Project Dreadnought? To je otázka, na níž je mnohem těžší odpověď, než by se mohlo zdát. Evidentně jde o určitou vizi studia, do níž zapadá jak Project: Mara, tak dříve oznámený The Insight Project. Obě hry spojuje to, že se budou snažit přenést reálné pocity a prožitky formou videoher, a budou tak kombinovat moderní technologie, game design, ale také nejrůznější poznatky nebo klinická data o nejrůznějších stavech, o nichž budou projekty pojednávat.

Jestli ale Project Dreadnought opravdu zaštiťuje oba projekty, nebo z nich jen vychází, pro tuto chvíli není tak úplně zřejmé. Antoniades se nicméně o projektu alespoň krátce rozpovídal v magazínu GQ. Rozhodně mu nechybí vysoké ambice. Podle všeho je Project Dreadnought nejrevolučnějším projektem studia, který započne novou epochu toho, jak hry vnímáme: „Redefinuje to, jak chápeme zábavní průmysl, nebo dokonce jak chápeme samotnou realitu. (Project Dreadnought) bude novým médiem, pravděpodobně posledním novým médiem, protože už se víc realitě ani přiblížit nejde,“ prohlásil sebevědomě.

Je otázkou, jestli na tomto místě hovoříme o konvenčních hrách, nebo také o virtuální realitě. O zájmu o VR hovořilo studio už loni v říjnu. „Idea je přiblížit se realitě tak blízko, jak jen to bude možné. Vytvořit prostředí, které funguje stejně, jako v reálném světě. Jedná se o oblast, v níž jsme myslím světovou špičkou.“ Zároveň přiznal, že jakmile tento projekt studio dokončí, bude čas odejít ze scény. Co si pod Dreadnoughtem představujete vy?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama