Design Bleeding Edge ovlivňuje vydání v XGP
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Design Bleeding Edge ovlivňuje vydání v XGP

Design Bleeding Edge ovlivňuje vydání v XGP

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

28. 1. 2020 11:56
Reklama

Služba Xbox Game Pass není jen příjemnou úlitbou hráčům, kteří nechtějí do her investovat moc peněz nebo si nejsou jistí v jejich výběru. Je to i pomocná berlička tvůrcům, kteří si mohou být jistí, že jejich novinku vyzkouší velmi rozsáhlý pool hráčů. To s sebou ale přináší i jistá designová úskalí.

Konkrétně o nich mluví studio Ninja Theory v souvislosti s připravovaným titulem Bleeding Edge. Ten se, stejně jako ostatní tituly first-party studií Microsoftu, vyznačuje okamžitým vydáním v Xbox Game Pass a z toho plynoucími výhodami a nevýhodami. Na jednu stranu tak má studio jistotu, že do týmových bitev naskočí desetitísce hráčů, kteří by za jiných okolností pravděpodobně koupi hry neriskovali, na stranu druhou se tak však na bojištích střetnou zkušení hráči žánru s naprostými nováčky.

Kreativní ředitel vývoje Rahni Tucker tak pro web Gamesindustry.biz přiznal, že se tým v současnosti soustředí na usnadnění přístupu novým, žánrem arénových stříleček nepolíbeným hráčům. Poukazuje na to, že nováčkům, kteří se nikdy s podobným druhem hry nesetkali, je nutné od základů vysvětlit strategické principy bojů, používání některých tlačítek nebo samotnou pointu rozdělení jednotlivých tříd postav. V opačném případě by mohl být zážitek pro nováčky tak odrazující a bolestivý, že by se již nevrátili.

Kompetetivní 4v4 arénová multiplayerová střílečka Bleeding Edge od tvůrců DmC: Devil May Cry a Hellblade: Senua’s Sacrifice vychází 24. března letošního roku na Xbox One a Windows 10.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama