Kodžima chce zkoušet nové mediatypy
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kodžima chce zkoušet nové mediatypy

Kodžima chce zkoušet nové mediatypy

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

27. 1. 2020 08:05
Reklama

Zkušený videoherní designér Hideo Kodžima už ukázal, že hry jsou jeho celoživotním posláním, v rozhovoru pro japonský časopis Famitsu ale přiznal, že chce vyzkoušet i jiné druhy zábavy. S kolegou, designérem zbraní a mechů, Jódžim Šinkawou se tak rozpovídal o budoucnosti studia Kojima Productions. S překladem přišel web Dualshockers.

V prvé řadě můžeme zmínit, že Kodžima přiznává, že Šinkawu vlastně nikdy oficiálně nepožádal o pomoc na svých projektech, dlouholetý kolega a přítel se k němu prostě přirozeně přidal. Na to konto Kodžima lituje toho, že bylo v Death Stranding minimum mechů, celoživotní Šinkawovy lásky, a slibuje mu další projekt mnohem více zaměřený na obří roboty.

Co ale bude dalším projektem? Vizionář Kodžima se chce pustit mimo hranice hraní, zmiňuje tak například kreslení mangy, v případě zmíněných mechů by si zase tvůrčí duo dokázalo představit originální anime (které by prý pořád bylo na vytvoření citelně jednodušší, než vývoj hry). Ani na hry ale pochopitelně studio nezanevře, v plánu je zřejmě hned několik projektů s odlišným formátem, vedle hlavní “velké” hry, by se Kodžimovi zamlouvaly i menší, experimentální projekty, epizodické hry nebo kompaktnější, čistě digitální výtvory. Na druhou stranu ale nepopírá svou časovou vytíženost, která by mu v podobných projektech mohla bránit.

Nakonec upozorňuje na to, že i přes určitou kritiku společnosti, která vnímala Death Stranding jako podivnou hru, plánují tvůrci jít s pomyslnou divností ještě mnohem dále. Zřejmě se tedy máme na co těšit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama