Konzolové verze MHW se s PC sejdou v dubnu
Capcom vydal Monster Hunter: World nejprve na konzolích v lednu 2018, až poté na PC na konci léta stejného roku. Rozdílná fáze vývoje ovlivnila i vydání mohutného rozšíření Iceborn, které nejprve vyšlo na konci loňského léta na konzolích a až před několika dny na PC. Zanedlouho se ale obě verze „sjednotí“ a budou dostávat nový obsah společně.
Podle nové roadmapy, kterou vývojáři zveřejnili na oficiální twitterovém účtu hry, dožene PC verze tu konzolovou poměrně brzy. Do konce března budou updaty obou verzí rozdílné. V únoru dojde na počítačích k updatu číslo jedna, v březnu k updatu číslo dva, a třetí a poslední update proběhne v dubnu, se kterým se obě verze vyrovnají a veškerý obsah od té doby bude společný.
Hunters, here is the latest Monster Hunter World: #Iceborne Title Update Roadmap for 2020.
— Monster Hunter (@monsterhunter) January 19, 2020
Content will sync up on PS4, Xbox One & PC starting in April. pic.twitter.com/yYhk013yaP
Ještě před tím vším ale započte ve všech verzích festival Grand Apperciation, který bude hráčům k dispozici od 24. ledna do 13. února. Vývojáři tak slaví druhé narozeniny hry, a event bude prostupovat jak základní hrou, tak rozšířením Iceborn. Kromě jiného v něm budete moci získat novou zbroj a další unikátní gear.
Pak už dojde na krášlení PC verze. Už 6. února hru rozšíří Rajang. Kromě něj dojde k rozšíření Guiding Lands o vulkanický region v rámci endgame obsahu. O měsíc později, 12. března, hru obohatí monstrum Stygian Zinogre a souboj, který komunita nazývá Safi'Jiva Siege. Pokud jste v MHW došli až na konec, tak vás bude čekat něco podobného. No a v dubnu obdrží majitelé PC verze to, co obdrží majitelé konzolové verze v březnu. Od té doby už budou oba tábory na stejné úrovni.