Hovoří popis traileru o novém The Order?

20. leden 2020 16:38 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (10)

Ready at Dawn nabrali po vydání The Order: 1886 nečekaný kurz. Namísto toho, aby se Sony vymysleli, jak rozvinou slibně rozjetý, byť rozporuplný titul, se vydali na dráhu nezávislého týmu, který experimentoval na poli her pro virtuální realitu. Ačkoliv se všechny VR tituly těšily kladnému přijetí, autoři se tak trochu stáhli ze scény. Teď chystají novou AAA hru. Nově (a ne tak nečekaně) se spekuluje, že půjde o pokračování alternativně-historické hry, která se odehrávala na konci roku 1886.

Už jen to, že studio, které ještě před The Order pracovalo například na hrách pro PSP s Kratem v hlavní roli, oznámí, že tvoří AAA hru, stačí k tomu, aby se začalo spekulovat o The Order: 1887, jakkoliv by se případné pokračování jmenovalo. Ale o tom bychom samozřejmě nepsali novinku. Tu nás nutí napsat příspěvek na stránkách NeoGAF od člověka, který již v minulosti správně předvídal PS4 Pro měsíce před vydáním, i další události.

Pokud má člověk, který si říká BlackOsiris, pravdu i tentokrát, Ready at Dawn se vrátí do dobře známých vod historického Londýna. V poněkud kryptické zprávě se hovoří o traileru, v němž se objevil muž s vysílačkou na rameni, který střílel po stvůře se žlutýma očima. Souboj skončil špatně pro obě strany, ale z řinoucí se krve pode dveřmi žlutooký usoudil, že našel toho, koho hledal, a se slovy „našel jsem tě“ a s názvem hry na obrazovce trailer končí.

Inu, to je poněkud stroze přepsaný děj videa. OsirisBlack je mnohem konkrétnější, abyste si ale udělali obrázek, stačí výše zmíněný popis. V textu však název hry, hrdiny ani ničeho jiného nepadne. Uvážíme-li, že samotný autor již několikrát naznačoval hru od Ready at Dawn v minulosti, případně vezmeme-li v úvahu fakt, že hra „je vizuálně nejkrásnější, jakou jsem kdy viděl“ (což se o The Order 1886 ve své době stoprocentně dalo říct také), tak má příspěvek k The Order skutečně nejblíže.

Než se ale dozvíme, zda opravdu v Ready at Dawn chystají pokračování, případně než zjistíme, na jaké platformy tajemná hra vyjde, může uplynout dlouhá doba. A tak máte alespoň prostor k diskuzi – přáli byste si, aby se vývojáři do tohoto světa pustili ještě jednou?

Zdroj: NeoGAF

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 21. 1. 2020 v 17.45

V současnosti je dobrý ukazatel toho, jestli je hra úspěch nebo neúspěch, jestli se pro ní udělá v krátkém časovém horizontu placené DLC nebo se začne alespoň spekulovat o pokračování.
Nic takového se s The Order nestalo. Po vydání se nad hrou zavřela voda a Sony dalo od Ready at Dawn ruce pryč natolik, že se studio pokusilo přežít ve vodách VR. A zkusilo to se svou vlastní indie hrou - o které se taky už neví.
Pozitivní příklady: Uncharted 4 a Uncharted Lost Legacy, Spider-Man a DLC příběhy, God of War a téměř okamžité mediální škádlení o pokračování (teď se ví, že se už dělá Mocap).
Negativní příklady: The Order, Days Gone.
Jestli dělá Ready at Dawn na pokračování, tak je to sakra velké překvapení. Pro mne pozitivní. První díl se mi líbil.

Editováno: 21. 01. 2020 v 17.47

Nahlásit nevhodný obsah

20925507
esmo napsal 21. 1. 2020 v 11.48

Victor the Cleaner: Ta hra byla raozhodně slibně rozjetá, potenciál to mělo...bohužel to pokazily.

Nahlásit nevhodný obsah

20871763
Victor the Cleaner napsal 21. 1. 2020 v 10.14

Promiň, ale The Order nebyl rozhodně slibně rozjetý. Tvrzení, které se mi zdá úplně mimo. Jak bylo řečeno byl to jednoduše průser.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 21. 1. 2020 v 00.20

Siebenburgen: no pamatuju si živě, že den před vydáním nějakej chytrák dal celej průchod na youtube a lidi začali panikařit, jak může video mít jen 5 hodin a být to celá hra ;) Ještě donedávna, když něco stálo x dolarů, tak se vedly diskuze, jestli to je obhajitelný, když to má dvě hodiny čistýho času.. (viz třeba goose game teď, to sem dohrál na jedno posezení, naštěstí to dnes už tak nikoho nepřekvapí)

David: ale já přece nepíšu nic o tom, jeslti to dnes bereš jinak, reaguju jen na druhou větu "Namísto toho, aby se Sony vymysleli, jak naváží na slibně rozjetý, byť rozporuplný titul, ".. to prostě není pravda, byl to průser, Sony to vyhodnotilo jako průser, dalo jim po letech kopačky a dělalo, že je nezná.. nebyl to "slibně rozjetý titul", ani náhodou ne.. tehdejšíma očima to byl propadák a ostuda.. ale to je fuk, asi mi nerozumíš, ale s tím dokážu žít :D

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 21. 1. 2020 v 00.03

Siebenburgen: ja mam naopak pocit, ze se herní doba docela prodlužuje. Jasné, je pár titulů, ktere jsou vyloženě krátké. Ale spis chybí taková ta střední vrstva, tech zdravých 10-15 hodin. Většina dnešní AAA produkce spadá do kategorie do 7 hodin nebo pak 20+ hodin (kdyz budeme brát standardní singleplayerove hry). Co tak premitam, jake hry jsem za posledni dobu dohral, tak ve většině z nich jsem nechal pres 20 hodin. Valkyria Chronicles 4, Vampyr, Danganronpa V3, Yakuza 0... ted dokoncuju Greedfall a mam v nem 26 hodin. South Park ktery hraju na Switchi taky vypadá na 20.

Nahlásit nevhodný obsah

20922459
Siebenburgen napsal 20. 1. 2020 v 21.33

red-icius: Nemyslím si, že v době kdy vyšel The Order byla herní doba těch pět hodin neprominutelná. Dneska už je to sice taková klasika, že raději každé studio nacpe vše do mulťáku a na hráče ( jako jsem třeba já ) se vyserou. Tady máte singl na 4-6 hodin, to vám stačí.
Neber doslova to ''každé studio'' ;)

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 20. 1. 2020 v 21.23

red-icius: Já jsem ten poslední, kdo by tohle měl rozporovat. Je to týden, kdy jsme se o Orderu bavili v podcastu, a přesně tohle jsem tam říkal - že se k tý hře přistupuje jako k majestátnímu průseru, a že ho tak beru i já.
To, že jsem změnil názor, je vedlejší. Ale teď, stejně jako před týdnem (a stejně jako Jarda v oné recenzi nebo Invazi toho roku) bych řekl, že si vývojáři svět načrtli velice slušně, jen ho nedokázali absolutně vytěžit. Proto taky píšu, že je Order slibný, ale rozporuplný. Pořád nechápu, proč "nevím, která bije". Stačilo by málo a Order s dalším dílem mohl vypadat úplně jinak, což je konsensus teď a byl i tehdy.

To, jak Ready at Dawn dopadli, píšu taky. A ano, vzali to přes malé (a ne špatné) Deformers...

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 20. 1. 2020 v 20.34

David Plecháček: nikdo to nevěděl a proto se jich Sony rychle zbavilo, v podstatě okamžitě po vydání Orderu. Vyhlásilo se to jako zklamání roku (tady dal Jarda mimochodem 3/5).

Ready at dawn šli dělat Deformers (to snad mluví za sebe) a ty VR hry, který mimochodem nikdy nevydali na Sony.

V momentě vydání Orderu to pěkně schytali, jak za herní čas, tak za pruhy na obraze atd, atd.
Takže "slibně rozjetý" bych v řádným případě nepoužil :D

Za mě nejlepší hra tehdejší doby a byl sem rozhodně v menšině, když sem vysvětloval, že si to zahraju klidně 2x :D
Sony pak sedlo na licenci a lidi si to zahráli většinou až to slevnili na 5ti kilo, potažmo pak jak ho dali zdarma v PS+.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 20. 1. 2020 v 19.53

red-icius: ? Jakože vsichni v tu dobu věděli, že Ready at Dawn udělají jednu z nejlepších VR her Lone Echo? Tak to pardon, já ne.

A to, že Order má potenciál, vědí taky všichni. Od začátku. Ta hra má na víc.

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 20. 1. 2020 v 19.04

Davide, ten první odstavec mi přijde jako od někoho, kdo vůbec netuší, která bije ;)
Tam nikdo po vydání nic kolem dalšího dílu nevymýšlel a ani to nikoho nenapadlo, snesl se brutální hate a Ready at Dawn sklopili uši a dostali od Sony kopanec do zadku..
To byly ještě roky, kdy herní doba 5 hodin byla neprominutelná a taky to za to pořádně od mainstreamu schytali ;)
Slušně řečeno, megaprůser a Sony dalo okamžitě od nich ruce pryč.

Nahlásit nevhodný obsah