Analytik: Sony letos opět vynechá E3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Analytik: Sony letos opět vynechá E3

Analytik: Sony letos opět vynechá E3

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

13. 1. 2020 13:46
Reklama

Alespoň to tvrdí business analytik Michael Pachter. A zdroje se prakticky shodují na tom, že PlayStation 5 uvidíme dlouho před veletrhem v Los Angeles. To vše přinesla obsáhlá analýza webu Video Games Chronicle. V souvislosti s PS5 zmiňuje především nadcházející akce PAX East a GDC.

„Pokud vím, účastnit se neplánují. Myslím si, že je to velká chyba, protože jejich deklarované ‚zaměření na zákazníky' úplně nekoresponduje s jejich neúčastí na pro průmysl nejdůležitějších veletrzích. Doufám že změní svůj přístup, ale jsem skeptický,“ nechal se slyšet Pachter, zkušený, byť kontroverzní analytik společnosti Wedbush Securities. K situaci se ale pro web Gameindustry.biz vyjádřil i novinář, pořadatel vlastní show The Game Awards a v současnosti i součást týmu E3 Geoff Keighley.

„E3, myslím si, bude první z těch, kteří si přiznají, že prochází tak trochu krizí identity, ve smyslu toho, jaká show je a pro koho ji vlastně dělají. Nabídli jsme jim pomoc s odpovědí na tyto otázky a máme spoustu nápadů, kam bych E3 posunul kdybychom zaujali aktivnější roli ve formování budoucnosti show. Ale myslím si, že pro E3 by se měli všichni vrátit ke stolu a být součástí. Potřebujete, aby se všichni zúčastnili, a jsem hrdý, že jsou The Game Awards a Gamescom událostmi, kterých jsou všichni aktivními účastníky,” komentuje absenci Sony na E3.

„Jsem hrdý, že dělám události, kde se všichni setkají, a řekl jsem vedení ESA (společnost pořádající E3, v současné době prochází personální restrukturalizací), že chceme pomoct všem přijet v létě na velkou herní událost, ať už je to E3 nebo něco nového,“ naznačil své současné motivy. Už loni se stal Keighley součástí show E3 Colosseum a YouTube Live.

Japonská společnost Sony se až do ročníku 2019 účastnila všech konferencí E3. Jejich největší konkurent Microsoft tak loni měl, a zřejmě i letos bude mít, neobvykle větší prostor k upoutání zákazníků a partnerů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama