Sledujte gameplay záběry z Disintegration

10. leden 2020 08:14 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (2)

Netradiční sci-fi FPS Disintegration byla představena loni v červenci. Třicetičlenný tým vývojářů ve studiu V1 Interactive vede Marcus Lehto, který je znám jako spoluautor populární série Halo. Na ní se podílelo i několik dalších členů malého týmu, zkušenosti jim tedy rozhodně nechybí. O Disintegration jsme zatím měli k dispozici pouze několik základních informací. Nové video prozrazuje o něco více.

Gameplay záběry pořídil server IGN. V půlhodinové ukázce je naznačen základní pilíř celé hry. Hráč se stává pilotem netradičního vznášedla, jehož palebná síla dokáže nepřátelským jednotkám pořádně zatopit. Zároveň má ale také zodpovědnost za své bratry v boji, kteří musí na bojišti pochodovat hezky po svých. Krom palebné podpory a občasného léčení jim lze také dávat přímé rozkazy ohledně dalšího přesunu nebo způsobu útoku na nepřítele.

Z ukázky je jasné, že se tým V1 Interactive snaží přijít s něčím novým. Snad právě proto se nebojí mixovat prvky z různých žánrů. Záběry jsou pořízeny ze začátku hry. Z minulosti už víme, že by singleplaerová kampaň by měla vydržet zhruba dvanáct hodin. S multiplayerem se počítá také, půjde ovšem pravděpodobně o jednodušší formu, která se obejde například bez systému progrese.

Vzhledem k velikosti vývojářského týmu je jasné, že se novinka nemůže rovnat s klasickými AAA blockbustery. To ostatně přiznal sám Lehto. Jedním dechem ale dodal, že si hra zachovává vysoké produkční hodnoty, přirovnal ji k Hellblade od studia Ninja Theory. Výsledek jejich práce budeme moct posoudit zřejmě velmi brzy, vydání je naplánováno na letošní rok.

Zdroj: IGN

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
1074576
Xspy napsal 13. 1. 2020 v 23.30

Nenenea ne ...v mechwarrioru jsem ty mizerný Pidilidi mohl alespoň zašlápnout nebo přejet ...:( . Rotačák atomovka ...cokoli tohle bylo něco strašného..

Nahlásit nevhodný obsah

20838031
13gizzy napsal 10. 1. 2020 v 09.46

jako už dlouho sem neviděl hru, u které bych si řekl, že tohle si fakt zahrát nechci... a tady se to zlomilo... jako sice je hezký, že se snažej o inovaci, ale když tím odrovnaj základní prvky FPS (krytí se před nepřátelskou palbou apod.), tak to imho není inovace dobrým směrem... skoro mi to víc připadá jak nějaký mix FPS a autobattler žánru

Nahlásit nevhodný obsah