LOTR: Gollum nebude jako filmy
Minulý rok v březnu odhalilo studio Daedalic Entertainment hru The Lord of the Rings: Gollum. Od té doby jsme o hře neslyšeli moc informací. Víme akorát to, že příběh bude pojednávat o Glumovi ze zcela jiné perspektivy, která se ale zároveň bude držet knih. Nyní se o více informací podělil Kai Fiebig, producent hry.
„Nechceme zklamat fanoušky, kteří viděli pouze filmy, ale Glum nebude vypadat jako Andy Serkis. Chceme začít s člověkem, kterým Glum byl, a chceme ho vyvíjet. Uvidíte, že jednou to byl člověk, ještě před tím, než ho Prsten zkazil. Máme mnohem více možností, jak vyprávět příběh, než tomu bylo u filmu. Potřebujeme někoho, koho můžete skoro až milovat, ale na druhé straně se ho můžete bát. A věřte mi, že se ho bát budete. Není to pouze o tom vybrat si, jestli budete Sméagol nebo Glum “
Obecně pak prý půjde o hru s důrazem na lezení a překonávání překážek, přičemž Glum nebude disponovat žádnými kouzly či skilly. Naopak se vývojáři soustředili pouze na postavu jako takovou, která se neustále mění na dvě osobnosti.