Jak mohl vypadat prequel Portalu?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Jak mohl vypadat prequel Portalu?

Jak mohl vypadat prequel Portalu?

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

6. 1. 2020 10:50 7
Reklama

Portal dodnes patří k láskyplně přijímaným sériím, dalšího pokračování se ale dost možná nikdy nedočkáme. Skvěle hodnocený druhý díl z roku 2011 tak zůstává posledním výletem do laboratoří Aperture Science. Nechybělo však mnoho, a celá sága mohla být o něco bohatší. Studio Valve totiž pracovalo na prequelu F-Stop s magickým fotoaparátem v hlavní roli.

Princip hry nebyl nepodobný Portalu, místo šikovné zbraně ale hráč třímal jakýsi polaroid, který dokázal zachycené předměty klonovat. Enviromentální hádanky se tak řešily fotografováním okolí a pokládáním předmětů do prostoru. F-Stop, s oficiálním názvem Aperture Camera, se měl odehrávat v důvěrně známých laboratořích Aperture Science a navazovat na tajemný příběh her Portal.

S videem odhalujícím mechanismy hry přišlo studio LunchBox ve svém projektu Exposure. Využívá přímo kódu zrušeného projektu s přímým svolením samotného studia Valve. Nebude se ale jednat o dostupný, hratelný build. Projekt vznikl s čistě dokumentárním účelem.

Server Polygon upozorňuje na to, že projekt F-Stop původně vznikl v roce 2007 po vydání Orange Boxu, balíčku her běžících na enginu Source (Half-Life 2 a jeho dvě epizody, Portal a Team Fortress 2). Projekt se ale ke konci roku 2008 dostal do potíží, studio Valve přehodnotilo své priority a jeho stopy lze dohledat ve zdrojových souborech druhého Portalu. 

 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama