Ghost of Tsushima vyjde příští léto

13. prosinec 2019 09:09 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (7)

Studio Sucker Punch nabídlo v rámci posledního State of Play malou ochutnávku z připravované exkluzivity pro PlayStation 4. Ghost of Tsushima v krátkém teaseru oznámil, že se ukáže na akci The Game Awards. Tam ukázka pokračovala, přičemž prozradila, kdy přibližně se hry dočkáme.

Trailer napověděl, čeho všeho je hlavní hrdina schopen. Spoléhá se především na katanu, jejíž ostří zvládne vyřešit většinu problémů. Krom tradičních bojových technik využívá odvážný samuraj také seskoků z vyšších pozic, čímž efektivně likviduje nepřátele. Zde je patrná podobnost se sérií Assassin's Creed.

V pozdější části traileru se objeví také gameplay záběry, v nichž je hlavní hrdina zachycen v momentech, kdy cválá na svém oři, šplhá po skalách a kráčí vstříc nepřátelům. Ze záběrů si lze udělat představu o tom, jak hra bude vypadat ve finální podobě.

Do vydání totiž zbývá přibližně půl roku, konec traileru láká na léto 2020. Ghost of Tsushima bude poslední exkluzivitou pro PlayStation 4. Hra bude zajisté k dispozici také na PlayStation 5, zůstává však otázkou, zda vyjde zvlášť, nebo bude přístupná v rámci zpětné kompatibility.

Zdroj: The Game Awards

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 17. 12. 2019 v 15.04

Ocelotr NN: Já se ptal proč, nedává mi smysl srovnávat 3D akční adventuru s Tekkenem. Pak jsem se ptal na supercancel, pojem cancel je mi známý.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 17. 12. 2019 v 14.36

Mitsurugi: Každej může srovnávat co chce, s čim chce. Je to svobodná vůle :). Ale budu srovnávat s japonskými hry o samurajích a bojovkami, jelikož většina těchto her (japonské produkce) z bojovek vychází. Cancel je přerušení určitého chvatu/pohybu ve správnou chvíli a získání tím určité výhody
pro udělání chvatu jiného, rychlejšího. Vábnička, matení.

Nevim v Ghost of Tsusima vidim takovýho Witchera z japonska, zřejmě bez fantasy prvků, ale graficky mi ho celkem připomíná. Jako pěkný.. Jenže zatímco na Witchera jsem mohl nahlížet jako na RPG, s jakž/takž soubojovým systémem, plně funkčním v rámci hry, na GOT budu koukat jako na konkurenci Onimushy nebo Sekira, jednoduše kvůli zasazení. A až na vyjímky dělali tyhle hry vždy japonci a i když grafika někdy haprovala, souboje byly DO FREJMU promakané, neříkám realistické, ale vždy měli svoji vnitřní logiku a hloubku. A nějak tohle se ani těm nejlepším na západě (Ninja Theory) nedaří zopakovat.

Vždy si rád smlsnu na evropský/americký hře pokoušející se o CAPCOM/PLATINUM/NAMCO/SNK/FROM gameplay. Neumíme to.

Jako je mi záhadou proč trailery právě souboje one on one, to v čem Sekiro a japonské hry vynikají (třeba i MG: RISING ), neukazují. Pár finisherů a házení dýkou. Kde jsou bloky a vykrejvačky. Neni zvykem v těchhle hrách soupeře "BUTTONMASHOVAT", i standartní nepřátelé se umí slušně krejt, či časovat - natahovat/zkracovat útoky.

Nevylučuju gameplay benevolentnějšího evropského stylu, jen říkám, že se mi to nebude líbit.

Editováno: 17. 12. 2019 v 14.58

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 16. 12. 2019 v 16.34

Ocelotr NN: Kdo proboha v Dark Souls počítá frejmy? Žádný cancely a supercancely (co to proboha vůbec je?) tam taky nejsou :D

Jinak proč chceš srovnávat nějakou akční adventuru s Tekkenem?

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 12. 2019 v 16.20

Kde je v traileru souboj one on one. Gró gameplaye ?

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 16. 12. 2019 v 16.05

Jsem zvědavej na frameporn.
Jakmile bude hra něco ve stylu soubojů z JADE EMPIRE je to totálně špatně (Ultimátní hra o prkenných východních bojových uměních).
Západovývojářský prkna neberu, vše u Ghost of Tsushima budu srovnávat se Sekirem, Onimushou, Devil May Cry, Street fighter, Tekken, Garou, Dark Souls, King of Fighters. S tou nejtvrdší japonskou školou. Počítat frejmy, cancely a supercancely. Pokud to bude "krásná grafika z východního prostředí" a souboje jak Assasin Creed - promiňte je to pro mne srágora.

Páč samuraj se ovládá na frejmy, né vteřiny či quick time eventy.
Ten slaměnej oblek je úděsnej, strašák do zelí.
Nepřátelé musí mít minimálně stejné schopnosti jako hlavní hrdina. Vykrejvačky atd.

Nějak furt trailery neukazujou gameplay. Bojej se toho, že by někdo začal počítat ty "frejmy". Ať chtěj nebo nechtěj hardcore komunita ty frejmy počítat bude a bude srovnávat se Sekirem a Onimushou.

PREDIKCE: ZÁPADNÍ PRKEŇÁK V NÁDHERNÝ GRAFICE. PRKEŇÁK.

Editováno: 16. 12. 2019 v 16.17

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 13. 12. 2019 v 14.21

Pokud nebude mít hlavní hrdina ztrátu paměti, pak to nebude ta správná japonská hra :)

Nahlásit nevhodný obsah

20922162
Jeníček napsal 13. 12. 2019 v 11.20

Sekiro zkřížené s Assassin's creed .

Nahlásit nevhodný obsah