Forza Motorsport 8 už má hratelný build
Současná generace byla pro značku Forza obzvláště vydařená. Kromě prvně příchozího pátého dílu všechny pokračování posunuly laťku technického zpracování i zábavné hratelnosti o míle dále a nejen na konzoli Xbox patří k nejkomplexnějším závodům vůbec. Teď už se ale studio Turn 10 soustředí na příští generaci konzolí a vyvíjí Forza Motorsport 8. Nedávno prý proběhly první testy hratelného buildu hry.
Kreativní ředitel projektu Chris Esaki se podělil o první informace na Mixxeru. A máme se prý na co těšit. Tým dle svých slov kompletně přepracoval systém pneumatik a jejich tlaku, produkované teplo bude jinak interagovat s vnitřím tlakem pneumatik a velkou roli bude nově hrát dynamická teplota povrchu tratě.
“Máme nové, dynamické napékání gumy (při projíždění vozů po trati se z gum postupně oddělují žmolky, které se napékají na asfalt a vytvářejí jemný lepkavý film zlepšující přilnavost, pozn. redakce), nový systém atmosferického tlaku, který věrně vyobrazuje vliv tlaku na věci jako jsou hustota vzduchu ovlivňující dynamiku pneumatik a jejich energii. Také úplně nový systém odpružení s novým modelem odpružení. A to pořád nezmiňuji asi 15 dalších věcí, které máme pod kapotou, a to jsou různé věci, které ovlivňují bezprostřední zážitek z jízdy,” láka na novou generaci závodění Esaki.
Více bychom se o hře samotné měli dozvědět v příštím roce.