Začíná vývoj nových Commandos
Ikonická parta speciálních jednotek druhé světové války se v příští generaci vrátí na obrazovky. Měl by se o to postarat nově vytvořený frankfurtský tým pod záštitou německého mediálního giganta Kalypso. Role lídra se zhostí Jürgen Reußwig se zkušenostmi z vývoje původních dvou dílů strategie Anno.
“Založení nového studia je pro Kalypso jasným krokem v plánech meziročního růstu, protože jsme se snažili rozšířit snahy našeho interního i externího vývoje. Commandos jsou skvělou, globálně známou značkou a uděláme vše pro to, abychom dosáhli očekávání hráčů po celém světě,” okomentoval krok Kalypso Media Group ředitel společnosti Simon Hellwig.
Série samotná budovala svou slávu na přelomu tisíciletí, kdy vyšly tři nejúspěšnější, izometrické díly (se stand-alone rozšíření pro první). V roce 2006 se pak španělští autoři Pyro Studios zkusili koncept hry výrazně přizpůsobit trendům a s pokračováním Commandos: Strike Force nakouknout do světa FPS. Hráči ani kritici ale nadšení nebyli a hru ztrhali za příliš akční hratelnost, nízkou obtížnost (až extrémní obtížnost byla trademarkem původních Commandos) a tuctovost. V roce 2012 se tým sloučil s Play Wireless a změnil zaměření na mobily, o pět let později pak ukončil svou činnost.
Práva na značku Commandos v půlce loňského roku získala právě společnost Kalypso a už tehdy přislíbila, že kromě remasterů povedená parta vrátí i v nových dobrodružstvích.