Dreams vyjdou v plné verzi 14. února

10. prosinec 2019 15:08 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (7)

Sice jich už tolik není, ale stále zbývají některé hry, o jejichž existenci víme delší dobu, než by bylo zdrávo. Pokud je řeč o Sony, zákonitě se musíme bavit o Dreams. Media Molecule svůj nástroj na tvorbu... čehokoliv... vyvíjí už dost dlouho, navíc hra samotná už byla přístupná v rámci testování, takže je nejvyšší čas vyjít ven s plnou verzí. Stane se tak na jaře.

Na právě skončeném State of Play se Dreams dočkalo traileru, který ukazuje, čeho všeho jsou vývojáři a celá komunita jenom za pomoci nástrojů ve hře schopní. Ve výběru najdete krásné hry, i silně stylizované hry, závodní tituly, logické hry i plošinovky. Můžete si vytvořit vlastního Tonyho Hawka i obří Godzilu, která pustoší, co jí přijde do cesty.

Jak říkají autoři, je čas hrát a objevovat. Pokud myslíte, že je Dreams hrou pro vás, že budete s nadšením objevovat výtvory jiných nebo vytvářet výtvory vlastní, zakroužkujte si 14. února. Protože svátek zamilovaných můžete strávit i tak, že svému partnerovi pořídíte hru, která v ten den vychází.

Zdroj: State of Play

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 11. 12. 2019 v 13.58

A určo to vypadá, tak jak má UNREAL, na nějakou tu ONLINE knihovnu s objekty, tutoriály, předpřipravenými prostředími ..... čím víc hra poroste, tím víc objektů bude k dispozici.

A jednoho dne přibude tlačítko "MAKE ME A RANDOM RPG GAME LIKE SKYRIM - 800 HOURS WILL BE ENOUGH". K tomu spěje Unreal a všechny editory a hry všeobecně. Jednoho dne nám poskládá AI hru na zakázku z objektů které vytvořila komunita.
Unreal třeba má skutečně obrovskou knihovnu objektů, už chybí jen ten RANDOM AAA GAME algoritmus.

P.S. Takový ty věci od Ubisoftu jako Wildlands, by už to mohlo dát i dnes ;-)

Editováno: 11. 12. 2019 v 14.01

Nahlásit nevhodný obsah

20922647
jirisvec77 napsal 11. 12. 2019 v 10.18

Já už jen ze zvědavosti určitě zkusím... jestli to po hodině odložim nebo ne se uvidí, ale myslím si, ze minimálně za zkoušku to bude stát. Některé výtvory už teď vypadají hodně zajímavě.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 11. 12. 2019 v 08.43

Přiznám se, že trailer jsem zkouknul až teď a Ou my sweet pants of Jesus !
Tohle chci :)

Tohle se SONY vyplatí. Bude vyzobávat ty nejnadějnější tvůrce pro svoje first party studia. Možná se některý věci dočkaj plnohodnotnýho release v podobě druhých dílů, vzejde z toho spousta nápadů .... Nekoukal bych na DREAMs jen z hlediska prodaných kopií.

Editováno: 11. 12. 2019 v 08.49

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 11. 12. 2019 v 08.35

Masarkavtrenyrkach: Podobnou otázku si kladu od doby, co jsem Dreams zkoušel. Já cílovkou vůbec nejsem, a budu obdivovat každého, kdo bude mít s vlastní tvorbou prakticky čehokoliv trpělivost. Ostatně jsem už jenom zvědavý, kdo to bude u nás recenzovat :) Ale myslím, že bychom se možná divili, pro spoustu hráčů to může být první a nejsnazší kontakt s něčím, co se hodně vzdáleně připomíná programování, a to může být lákadlo.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 11. 12. 2019 v 08.27

Masarkavtrenyrkach: Cílovkou jsou starý dědci, co furt remcaj, jak jsou dnešní hry pořád to samý a doma trávěj hodiny u DOOM SNAPMAP a snaží se donutit IMPy, aby se chovali jako NPC :D Mimochodem, jde to.

P.S. SONY už od PS1 ovšem vydává tituly, u kterých není finanční návratnost jistá pouze zvyšují prestiž značky. MUSICMAKER3000, vše FUMITO UEDA, FLOW, VIB RIBBON, LITTLE BIG PLANET ...

Já bych něco takovýho na PC uvítal, zkoušel jsem vše UNREAL ENGINE, UNITY, STENCIL, jenže všechno to smrdí po Windows,a připomíná práci, všechno vyžaduje programování a když to člověk zapne vůbec to nevypadá jako videohra. A na všem musí člověk strávit roky než postaví jednu místnost s nepřítelem, co se chová a vypadá jako debil. Na PC mi takovejhle editor, kde učení je hrou (právě jako DOOM SNAPMAP) chybí. Dost jsem jel na emulátoru PSP Little Big planet.

Editováno: 11. 12. 2019 v 08.37

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 10. 12. 2019 v 20.21

Tak cilovka jsou prave hraci LBP a tech nebylo uplne malo. Kampan ta hra mit bude a navic primo Mm najalo nekolik mensich vyvojarskych tymu a ti budou tvorit dalsi herni obsah.
To studio je malinke, neni to jako u TLOU 2 na kterem pry dela uz 300 lidi, takze ten rozpocet nebude zase nejak zavratny. Ta hra je naprosto uzasny pocin, neco takoveho si zaslouzi poklonu.
Mimochodem, cetl jsem, ze hra bude i v plne verzi stat pod 1000kc, tedy podobne jako early acess.

Editováno: 10. 12. 2019 v 21.12

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 10. 12. 2019 v 18.20

Já vím, jsem škarohlíd, ale tahle hra je podle mne pro Sony průšvih. Ona vypadá skvěle a vůbec nepochybuju, že je to svým způsobem technický zázrak, a že na tom dělalo spousta neskutečně talentovaných lidí. A třeba se strašně pletu a jsem naprosto krátkozraký... Ale kdo je vlastně cílovkou? Pro koho je určená? Najdou se statisíce nebo miliony (vyráběla se 7 dlouhých let!) hráčů, kteří si budou po večerech před televizí s ovladačem dělat vlastní výtvory? Má to být reakce Sony na Minecraft? Ale ten má jednoduchou stylizaci, která umožňuje i nekňubovi něco rozumného vytvořit pomocí několika kostiček. Hra má určitě skvělé nástroje, ale i tak to vyžaduje hodiny a hodiny úsilí, abyste vyrobili něco koukatelného s čím by autor byl trochu spokojený. Tím spíš, když mu Sony navíc naservíruje frustrující ukázku toho "co dokáží jiní talentovaní tvůrci". Po dvou hodinách marných snah poletí ovladač do kouta :-(
Nebo bude hrát výtvory jiných? Proč by to dlouhodoběji dělal, když může hrát desítky a stovky normálních dostupných her, které jsou určitě výrazně odlišnější a nejsou to "minihry"?
Třeba je ve hře nějaký příběhový režim. Něco jako bylo v jejich LittleBigPlanet. Ale ten se myslím nepropaguje. Je tam?
Sedm let vývoje. Studio v Guildfordu s minimálně padesáti lidmi. Jak se to může zaplatit?
Je cílovkou třeba David Plecháček, který ji zkoušel? ;-)

Nahlásit nevhodný obsah