Ukazuje tatáž kampaň na novou hru Crashe?

9. prosinec 2019 11:34 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (0)

Nás v České republice případně na Slovensku se marketing Activisionu loni nedotkl, a tak si možná nepamatujete, jakým způsobem došlo k představení Crash Team Racing. Den, možná dva před představením na TGA dostalo několik influencerů postavičku Crashe jako dárek, a především jako teaser, co přijde. Malou exkurzi do minulosti zmiňujeme především proto, že se to děje zas.

Opět se akce týká jen zámořských vybraných influencerů, přičemž sedm vybraných dostalo postavičku Crashe s vánoční čepicí na hlavě. Někdo si možná pomyslí, že jde o zajímavé promo vydavatele, ve skutečnosti ale s největší pravděpodobností jde o promyšlený tah, jak hráče připravit na novou hru s ikonickým vačnatcem v hlavní roli.

Stačí si dát dvě a dvě dohromady. Samozřejmě se nejedná jen o sedm youtuberů a drobných dárečků, ale uvědomme si, že se v noci na pátek opět The Game Awards odehrají a že nás čeká několik překvapení a her, o kterých jsme dosud nevěděli. (Staro)Nový Crash do této kolonky jednoznačně zapadá. Navíc se o nové hře spekuluje mnohem déle.

Naposledy před několika týdny, kdy se rozebírala kratičká ukázka z reklamy Sony It's Time to Play. V ní je sice vidět Crash Team Racing, ale také maska, která se neobjevila v žádné dosud vydané hře. Navíc se ta samá reklama objevila i na autobusech v některých metropolích. Náhoda? Možná ano, ale spíše si myslíme, že nás od oznámení nové hry s Crash Bandicootem dělí jen několik málo dní.

Zdroj: VG247

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!