MS prý stále vyvíjí Xbox bez mechaniky
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka MS prý stále vyvíjí Xbox bez mechaniky

MS prý stále vyvíjí Xbox bez mechaniky

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

4. 12. 2019 17:59 5
Reklama

Jedním ze směrů, kterými by se v příštích letech mohly vydat herní konzole, je jejich zjednodušení a odstranění diskových mechanik. První vlaštovkou podobného trendu se stal Xbox One S se svou All-digital edicí, absence mechaniky umožnila mimojiné stlačit pořizovací cenu. O plánovaném projektu Lockhart, next-gen konzoli Xbox bez mechaniky se před měsíci přestalo mluvit a zdálo se, že je uložen k ledu. Zdroje blízké serveru Kotaku ale tvrdí opak.

Opět se můžeme odkazovat na oblíbeného investigativce Jasona Schreiera. Interesované zdroje prý tvrdí, že Microsoft na “Scarlett bez mechaniky” stále pracuje a konzole má být více než zajímavou alternativou ke svému většímu kolegovi. Teoreticky by měla vzniknout podobná dvojice, jako dnes existující Xbox One X a Xbox One S, s podobně odlišným výkonem. Lockhart má lákat na nižší pořizovací cenu a více se zaměřit na využití cloudu a služeb (jmenovitě xCloud a Xbox Game Pass).

V otázce čistého grafického výkonu je prý projekt nejblíže dnešnímu PlayStationu 4 Pro, jeho procesor ale předčí všechny současné konzolové procesory a svou roli hraje i SSD disk, který má zajistit výrazně kratší načítací časy. To vše se odráží v očekávaných výsledcích konzole. Zatímco od Scarlett si Microsoft slibuje rozlišení 4K při zachování 60 snímků za sekundu, Lockhart má při stejné snímkovací frekvenci ambice na rozlišení 1440p.

Oficiálního odhalení projektu Scarlett a, doufejme, i menšího a levnějšího Lockhart bychom se mohli dočkat někdy v průběhu příštího roku. První zmiňovaná konzole by měla vyrazit do světa na jeho konci.

 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama