Další informace o Stadii: výkon, prodeje

20. listopad 2019 15:03 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (8)

Dnes jsme vás informovali o tom, že Stadia od Googlu v recenzích zahraničních webů propadla. Jde zejména o kritiku platebního modelu, prý se taktéž nepovedl launch a technicky Stadia taktéž pokulhává. Nyní se k nám dostává další informace, například o tom, jak na Stadii běží Destiny 2.

Stadia, respektive Google sliboval, že v pozadí poběží takový hardware, který zvládne 10.7 teraflops. To by znamenalo, že každý by měl být schopný hrát hry v nativním 4K na 60 FPS. Ani to ale není pravda. Google potvrdil, že hry se renderují do nativního 1080p, a následně jsou použity různé technologie, které obraz upscalují na 4K a následně ho ještě vylepší.

Dále ale vyšlo najevo, že například Destiny 2 se spouští na střední detaily, což je horší, než na jaké detaily tento titul zvládne Xbox One X. O něco lepší je to u Red Dead Redemption 2, které běží na 1440p, ale pouze na 30 FPS, a to s trochu lepším nastavením, než je tomu na Xbox One X.

Další informace pocházejí od investigativního herního novináře Jasona Schreiera. Ten má v herním průmyslu spoustu známých, od kterých dostává spoustu informací. Dle jeho slov získal od jednoho zdroje z Googlu informace o tom, že Stadii se daří hůře, než Google předpokládal. I když se Founders edice vyprodaly, předobjednávek na Premiere edici je méně, než společnost doufala. Sám pak nabízí otázku, jestli Google změní platební model na „all-you-can-eat“, tedy na model nabízející například Microsoft se svým Xbox Game Pass.

Zdroj: VG24/7, WCCFTech

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20841962
Nigfire napsal 21. 11. 2019 v 18.23

h4nsasjks: Myslíš to jak to hráli přímo někde v prostorách googlu, na jedné LAN síti jako servery Stadie? No tak to je teda parádní příklad.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 21. 11. 2019 v 13.13

rohaac: To já zase chápu. Je to jen další krok k omezení svobody samotného hráče. A jestli se to chytí, bude se to tlačit víc a víc. Naštěstí na tohle technologie zatím není, to může využívat pouze zanedbatelné procento lidí.

Nahlásit nevhodný obsah

20876673
rohaac napsal 21. 11. 2019 v 12.33

Jistě je na každém at' si placení služby zváží podle výhod nebo nevýhod v jeho případě. Proč to nepřát někomu kdo má dobrej internet a využije nabídky. Já nechápu komentáře typu "at' to rychle zanikne".

Nahlásit nevhodný obsah

14880585
Mr.sugar napsal 21. 11. 2019 v 11.51

rohaac: Mě stačí to, že hry nebudu mít pod kontrolou, modování bude asi nepravděpodobné, žádnou SP hru si nezahraju v případě výpadku (a to se stává). Já prostě nic skvělého nevidím, tedy kromě toho, že člověk nemusí vlastnit HW. Ok, ale pokud se bude platit měsíčně, tak za 5 let tam stejně člověk zaplatí prakticky herní konzoli. + si bude muset připlácet za opravdu dobrý internet. A tedy když bude hrát, tak to bude omezovat ostatní členy. Kolikrát se stane, že u nás hapruje televize jen proto, že stahuju vysokou rychlostí nějakou gamesu na Steamu... Takže asi tak.

Nahlásit nevhodný obsah

20878639
Jsoucno napsal 21. 11. 2019 v 10.33

rohaac: problem je, ze to funguje skvele na papire ale v realnych podminkach je to uplne o necem jinem.

Infrastruktura site je v lepsim pripade dobra v nekterych castech mest. Ale i mista jako je Londyn nebo Berlin maji s vysokorychlostnim internetem problem ( signal muze byt super k tobe domu, ale stary dum ma nekde skriply kabel a hnedka je rychlost v prdeli ). Hypoteticky ani zatez dat nebyla na ostro testovana - 100.000 lidi je neco jineho nez treba milion lidi pripojenych na jedno datacentrum, kteri zerou konstantne 40Mb.

Dalsi problem je, ze deklarovanych 40 Mb na 4k je okej do momentu, nez si nekdo dalsi doma pusti youtube / windows update apodobne.

Hry si nezahrajes bez netu vubec, maji sice poresenou redundanci datacenter, pokud vypadne jedno, jede se z jineho mista, ale byvaji vetsinou dost daleko od sebe, takze vzroste ping.

A podledni - cenova politika u stadie je fakt masakr - navic by mne zajimalo, jak to budou resit do budoucna, budou tam drzet hry stare tri roky, pet ? Nebo je proste vypnou a tvych 1500,- bude uplne pryc.

Editováno: 21. 11. 2019 v 10.34

Nahlásit nevhodný obsah

20876673
rohaac napsal 21. 11. 2019 v 09.46

Fakt nevím proč těmto službám někteří nepřejí. Nejde o nic jiného než že se hraje po internetu na počítači kterej je někde "daleko" a ne v domácnosti. Já doufám, že nejen od Googlu ale i od všech ostatních to fungovat bude a všem nám to přinese možnost další volby která zní skvěle. Ale jasně, musí to taky skvěle fungovat. Podle toho co čtu je to opravdu ještě v plenkách a do funkčního stavu to má ještě daleko.

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 21. 11. 2019 v 09.31

Nigfire: Možná jsem úplně mimo, ale loni byl AC Odyssey na switchi hratelný pomocí GS... A co jsem pochopil, tak reakce na něj byly velice pozitivní... Takže pokud se nepletu, tak bych byl s podobnými soudy velice opatrný... Nemluvě o tom, že v googlu taky nebudou úplní k***eni ...

Nahlásit nevhodný obsah

20841962
Nigfire napsal 21. 11. 2019 v 09.09

To že je streamování her blbost a maximálně použitelné jako absolutní nouzovka, bylo jasné každému, kdo si někdy zkusil Playstation remote play nebo třeba gird od nvidie. Uz samotná rychlost kterou se pohybuje paket po síti a vzdálenost do data centra je dost na to aby se zážitek ze hry pokazil. Ostatní faktory už jsou jen dalšími hřebíky do rakve.

Nahlásit nevhodný obsah