Remaster Diabla 2 je nepravděpodobný

19. listopad 2019 15:49 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (0)

Remaster Diabla 2 se už také dostal do zlatého fondu herních spekulací, drbů a zbožných přání. Představa návratu ke hře, v níchž mnozí z nás nechali půl mládí, je přeci jen velmi lákavá. Bohužel to ale vypadá, že návrat legendy by byl komplikovanější, než by se mohlo zdát.

Na toto téma se na akci ExileCon 2019 rozpovídala trojice autorů Diabla - David Breivik (s nímž jste si mohli u nás přečíst Alešův rozhovor), Max Schaefer a Erich Schaefer. Ti připomněli kriticku situaci na samotném konci vývoje druhého dílu, kdy málem žádná hra nevyšla. Celá záloha zdrojového kódu a herních assetů totiž tenkrát byla smazána. Max Schaever vzpomíná, že tým měl mít další zálohu, ale tak nějak se na to vykašlal. Následně vývojáři strávili několik dní v čiré hrůze z toho, co bude.

Situaci nakonec zachránily osobní testovací kopie, které měli vývojáři doma. Tým tak byl nakonec schopen za několik dní znovu dostat hru do funkční podoby, Erich Schaefer nicméně dodává, že celá vývojová historie byla ztracena. Při vývoji případného remasteru by tak bylo zapotřebí všechny assety vytvořit úplně od nuly. A to by bylo patrně natolik finančně a časově náročné, že by se Blizzardu práce na remasteru nemusely vyplatit, nehledě na to, že firma nyní své síly upíná k vývoji čtvrtého dílu.

Zdroj: Videogamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!