Path of Exile 2 je expanze prvního dílu

18. listopad 2019 14:30 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (12)

Zatímco Blizzard ukázal Diablo 4, jeho největší konkurent Grinding Gear Games zatím škudlil svůj tajemný plán na odhalení druhého dílu, který ale nemusí být takový, jak by si ho normální hráči představovali. Vývojáři se totiž rozhodli jít opačnou cestou co Blizzard a dávali to pořádně najevo.

Path of Exile 2 totiž nebude samostatnou hrou, ale obrovskou expanzí, kterou vývojáři nazývají jako druhý díl. Do hry se přidá kampaň se 7 akty, kompletně předělá grafickou stránku hry, přidá nový systém renderu a taktéž překopává spoustu herních mechanik.

Kromě toho jsme se také dočkali oznámení mobilní verze hry. Vývojáři si několikrát rýpli do Blizzardu například tím, že by byla naprostá kravina vydávat druhý díl, který přidává pouze kampaň, jako samostatnou hru a tím si tříštit komunitu. Co se mobilní verze týče, na pódiu si vývojáři dělali srandu z toho, že něco podobného by se minulý rok udělat už nemohlo, díky čemuž si vzali ponaučení a nejdříve hráčům představili sequel a až poté mobilní hru.

Vydání je ale stále daleko. Beta testování započne až někdy koncem roku 2020.

Zdroj: PCGamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 20. 11. 2019 v 10.30

Twice: Souhlasím s tím pocitem z boje, v D3 má většina dovedností váhu a opravdu si člověk připadá, že hordy démonů drtí/pálí/rozpouští/rezsekává/mrazí, každý nepřítel má několik animací smrtí podle elementů, navíc těla reagují na fyziku. Takže když někoho zabije výbuchem, tak nejen, že se rozletí na kusy, ale ty kusy ještě odletí pryč. To v kombinaci s částečně ničitelným prostředím hráči dává skvělý pocit z destrukce.

Nahlásit nevhodný obsah

20880283
Twice napsal 20. 11. 2019 v 08.03

PoE zkouším už dlouhé roky, ještě když bylo v plenkách. Mohutný talentový strom je fakt unikum které už odradilo ne jednoho slabocha :D Ve výsledku ale o nic nejde, dá se rozhlédnout po okraji stromu co by mě lákalo a tím směrem se vydat, když člověk začínal v Diablu tak taky netušil co bude fungovat a na vyšší obtížnosti mohl danou postavu rovnou zahodit, takže na to jedno zahrání naprosto v pohodě. Můj problém tkví trošku jinde a to je pocit z boje, který prostě chybí a který Diablo mělo v kazdém díle parádní. Člověk nemá vůbec pocit že by do něčeho mlátil, jak zbraně, tak nepřátelé nemají prostě váhu a jsou trochu jak z papíru. No a obrazovka nonstop plná barevných efektů se taky dokáže slušně zajíst, ale vtomhle na tom není D3 nikterak lépe.

S tímto smýšlením jsem si pustil trailer a zjistil že vtomhle ohledu se nezměnilo zhola nic, škoda.

Nahlásit nevhodný obsah

20876319
Corra napsal 19. 11. 2019 v 07.37

Mitsurugi: No jako nováček na mě bafl mega strom skillů. Tak jsem se podíval na nějaké nejbližší skilly a ty spolu nějak nesouvisely. Kouknu na jedno místo a najdu bonus k "ohni" kouknu někam jinam, na druhou stranu a bonus k "ohni". WTF? Takže když chci posílit oheň tak musím jít nejdřív na jednu stranu a pak na druhou? Daleko více mi vyhovuje, že když se jednou rozhodnu pro nějaký typ postavy, vede mě rozumný strom, než abych dva dny luštil kudy jít, když to zcela pochopitelně ani na začátku nevím. A hra mě nezaujala natolik, abych se hrabal netem pro její buildy. A rozhodně nemám tolik času, abych si dal jednu dvě postavu na to, abych si to vyzkoušel. Chápu, že se chtěli autoři odlišit, ale tohle jde mimo mě. Zkrátka se víc těším na S19 než na tohle :-D.

Nahlásit nevhodný obsah

20875607
A.A. napsal 18. 11. 2019 v 20.10

Legoldos: vždyť se v tom dá orientovat bez problémů. V čem je podle tebe problém? Já jako Diablo s ubohým rozvojem postavy fakt nechci.

Nahlásit nevhodný obsah

20851060
Legoldos napsal 18. 11. 2019 v 18.34

Mitsurugi: no a to je špatně že jo, complexnost je fajn ale musí být dobře stravitelná, tzn ať klidně nechají skilly ale ať to vypadá nějak dobře na pohled a ať se v v tom snadno orientuje

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 18. 11. 2019 v 16.18

A.A.: jo end game je problém. Jel jsem build co mě baví, ale problém byla zbraň doporučená pro můj build. První a nebo druhá skoro nesehnatelná a na obchodu 11 exalted orbů (brutálně drahá surovina).

Nahlásit nevhodný obsah

20875607
A.A. napsal 18. 11. 2019 v 13.53

Corra: nechápu, co je na tom děsivého. Na začátku máš stejně jen pár bodů do stromu a postupně hraním zjistíš co a jak a poznáš, kam strkat body. Navíc získává hráč dost bodů pro resetování už investovaných bodů.

Mě na poe štve blbý end game a obcas podivné lagy a technické problémy. Ale hru jsem si užil.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 11. 2019 v 12.19

Corra: Jo, pro nováčka je to docela děsivé, ale není to nijak hrozné, stačí říct jakou chceš postavu a podle toho si tam dávat body, i když pak nebude zdaleka optimální, ale to je normální, vzhledem k omezenosti resetování bodů jsou první jedna dvě postavy stejně výukové. Další možnost je si vygooglit nějaký meta build a jet podle něj :D

Editováno: 18. 11. 2019 v 12.29

Nahlásit nevhodný obsah

20876319
Corra napsal 18. 11. 2019 v 12.09

Mitsurugi: Já to spustil, získal první bod, podíval jsem se na to psycho a odinstaloval. Nejsem asi cílovka. Mně vyhovuje Diablo. Chtěl jsem to zkusit jako alternativu, ale prostě mě to odrazuje, jako v jiných hrách tuny balstního textu.

Nahlásit nevhodný obsah

20915439
mrs.easyyy napsal 18. 11. 2019 v 12.00

Ještě jste mohli přihodit, že 13. prosince vyjde 3.9 - nová liga a docela solidně překopanej end game atlas.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 11. 2019 v 11.03

Corra: Proč by měli? Vždyť ta jeho flexibilita je jeden z hlavních důvodů proč je PoE tak úspěšné.

Nahlásit nevhodný obsah

20876319
Corra napsal 18. 11. 2019 v 10.51

No a předělali ten "psycho" strom skillů?

Nahlásit nevhodný obsah