Death Stranding bude na Steamu i Epic storu

10. listopad 2019 12:50 / Zdeněk Pudivítr / Novinky / Diskuze (24)

Death Stranding po letech čekání konečně odhaluje na PlayStationu svá tajemství a podle stále přibývajících komentářů pod naší recenzí vzbuzuje ve hráčích spoustu rozdílných názorů. Pokud ovšem hrajete na PC a na poslední Kodžimovo dílo stále ještě čekáte, možná jste se v souvislosti s tahanicemi Steamu a Epic Games Storu obávali, zda se Death Stranding objeví právě ve vámi preferovaném obchodě. Už nemusíte.

Aktuální tweet oficiálního kanálu Kojima Productions totiž prozrazuje nové informace o PC verzi hry. O plánovaném termínu vydání na léto 2020 už nějakou dobu víme, novinkou je však spuštění předobjednávek v obou zmiňovaných obchodech. Vydavatel 505 Games bude tedy Death Stranding prodávat na Steamu i Epic Games Storu, a to za shodnou cenu 60 eur.

Přestože už máme zkušenosti i s případy, kdy byla exkluzivita pro Epic Games Store vyjednána až těstě před spuštěním prodejů hry, se dá předpokládat, že Death Stranding podobný scénář následovat nebude. Pokud si přesto chcete svou Steam kopii hry pojistit, máte možnost tak učinit.

Zdroj: WCCFtech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 12. 11. 2019 v 12.07

Ocelotr2.1: Strasne se mi libi ze se ode dneska budes pekelne soustredit aby te nahodou nekdo nenachytal ze delas totez :D Jinak jsem rad ze ses probral, snad ti to zustane a nespadnes zpatky do DS fantasmagorie.

Editováno: 12. 11. 2019 v 12.09

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 12. 11. 2019 v 11.28

JabJab21: Za to z tebe tady padaj pokaždý objevný perly, co maj co říct. A to nedokážeš ani napsat háček a čárku nad písmenem.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 11. 11. 2019 v 18.42

Ocelotr2.1: Jezisi ono je to s tebou jeste horsi nez rano. To uz je fakt neco.

No nic, nekde jsem v tomhle plevelu jeste videl diskuzi na tema nasili ve videohrach. Ja bych to shrnul tak, ze hry maji predevsim lidem dat to, co v realite nemaji, a proto je tolik nasilnych her. Je to stejny jak u filmu, knizek a serialu.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 11. 11. 2019 v 13.16

Když sleduju diskuzi, tak minimálně (což může být jedna z vrstev Death stranding) Hideo prokazuje že hry jsou umění, protože jakože umělec musíte svým uměním někoho ovlivnit. A zde se již slovo umělec vyskytuje v několika příspěvcích.

Chlapcí, já mám v hlavě ještě šílenější chorou Ocelotrovu teorii ale neodvažoval jsem se jí vybalit hned. A ta zní:

HIDEO JE BŮH, ALE CHCE NA TO DŮKAZ.

Tato teorie VYŽADUJE JEDINÉ - Sam a hráč jsou dvě odlišné osoby. Nehrajeme za Sama Portera, hrajeme s ním pomáháme mu a on pomáhá nám. My mu pomáháme navigovat ho přes území videohry, on pomáhá nám zbavit se závislosti na na videohrách s násilím. Dle záběru v traileru, kde Norman třískne do kamery a řekne: "WHAT ARE YOU LOOKING AT ?" jsme skutečně dvě odlišné osoby.

Teď už je to na fylozofické rovině a je to čiré šílenství a opravdu JEN TEORIE.
Kdo zná dílo Kojimy, možná mu to nebude připadat jako totální nesmysl.

Někde jsem četl, že chcete-li se stát bohem musíte vytvořit svět a do něj umístit svoji kreaci, svého Adama schopného myšlení a toho musíte opatřit nelehkým úkolem jenž ovlivní jiný svět, a dát mu svobodnou vůli a nezasahovat do jeho konání. Pokud úkol splní prokáže tím svoji existenci a tím existenci svého stvořitele.

HIDEO KOJIMA vytvořil svět DEATH STRANDING, do něj umístil SAMA JEŽÍŠE PORTERA jenž má na svých bedrech odnosit hříchy hráčů a ten s pomocí videoherního světa, jež vytvořil jeho pán a s tělem Normana Reeduse má donutit třetí svět (hráče), aby začal přemýšlet o hrách bez násilí. Což je nelehký úkol a jestliže HIDEO hru vypustil a opatřil SAMa myšlením v podobě algoritmů a v okamžiku vydání dal od ní ruce pryč a nechal jí svobodnou vůli, jeho kreace, jeho SAM získal svobodné rozhodování v podobě joypadů milionu hráčů. Rozhodnou li hráči za Sama, že budou pošťáci radši než assasini a nebudou zabíjet, prokáže to, že SAM BRIDGES PORTER splnil úkol jenž mu zadal jeho stvořitel HIDEO, čímž prokáže legitimizuje svoji existenci a existenci svého stvořitele. Hideo je bůh. Čtvrtá pátá šestá stěna zbořena.

Jak říkám čiré šílenství :)

I´m Sam Bridges Porter and my mission is re-connect (re-programm) YOU.

Editováno: 11. 11. 2019 v 13.34

Nahlásit nevhodný obsah

20878802
prso dlc napsal 11. 11. 2019 v 12.45

Drew7878: Podle mě chce Ocelotr říct, že DS navozuje v podstatě trochu jinej mindset. Ta dělící čára mezi realitou a hrou je posunutá v tom smyslu, že člověk přemejšlí víc jak v reálnym světě co se týče důsledků svejch činů, přispívání „komunitě“ blabla. Když to řeknu úplně tupě: víc se chová jako člověk. Nejde primárně o to někoho porazit, ponížit, bejt nejlepší (max. mít čupr most přes řeku s tisíci lajky), ale tak nějak bejt součástí smysluplnýho světa a mít v něm roli. Ta hra primárně není o spektáklech, což prostě v AAA produkci nebejvá častý.

Editováno: 11. 11. 2019 v 12.46

Nahlásit nevhodný obsah

20922997
petr.bena napsal 11. 11. 2019 v 12.45

Není to celé spíše metafora na to jak se lidí vzdalují v reálném světě? Podle mě to má mnohem větší hloubku, než to co se píše níže.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 11. 11. 2019 v 12.34

Mitsurugi: Já nehodnotím to, jestli je to dobře / špatně, jenom nelze porovnávat hru nebo jakékoli umění s realitou, to je mimo. Mohou tam být nějaké reálné prvky, ale umění přesně podle reality by ani nikoho nezajímalo.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 11. 11. 2019 v 12.30

Drew7878: Hry a i jiné druhy umění jsou často alegoriemi reálného světa. Otázkou je, co v umělecké licenci odpovídá čemu v realitě a co tím chceš jako autor říct. Hry se možná až příliš často profilují přes násilí (a nic proti tomu, pokud je to dobře podané), tak je fajn vidět, že to někdo vezme z trochu jiného úhlu. Ostatně u filmů je akční žánr, kde hrdina zabíjí nepřátele po tuctech, taky považován jen za záležitost pro odreagování bez hlubšího smyslu (čest výjimkám).

Editováno: 11. 11. 2019 v 12.31

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 11. 11. 2019 v 12.18

Drew7878: Mohl, a na tom je něco špatně?

Za mně je jen dobře, když se nějaký umělec snaží prolomit zaběhnuté zvyky, tím se umění posouvá.

Editováno: 11. 11. 2019 v 12.23

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 11. 11. 2019 v 11.20

Ocelotr2.1: Proto je to hra a ne reálný svět, ani jeho simulace. To bys mohl takhle argumentovat u každého umění, že v realitě by to bylo úplně jiné.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 11. 11. 2019 v 11.12

Smaug.: +1. Přesně.

Prostě videohry jsou se zabíjením vlastně totálně nerealistickým artiklem, ať maj realisickou grafiku jakou chtějí. Když doma v pokoji zabijete někoho brokovnicí dovedete si představit ty NÁSLEDKY, ať to chcete skrýt, nebo když na to přijde váš známí či příbuzný ?

To ve videohrách vás pošlou v každém druhém úkolu NPC vyzabíjet nějakou sluj či kanál, zabijete 200 banditů a utrháte jim hlavy a v městečku jsou všichni šťastní a ještě vás plácají po zádech. Zabíjení ve hrách nemá logické následky, není trestáno, ba je glorifikováno a odměňováno, za to jak rychle to stihnete a když přihodíte BRUTAL ULTRA BLOODBATH KILLS dostanete speciální odměnu. Dovedete si představit, že se mamince pochlubíte, že jste zabili 200 lidí v reálném světě a pár z nich jste ukousali uši a utrhali končetiny ? :)

Většina vývojářu reálný a herní svět prostě nemýchá a nepozastavuje se nad tím. Je to STATUS QUO se kterým nikdo nechce nic dělat, nebo neví co dělat, nebo se bojí s ním něco dělat, že hra propadne.

Hideo Kojima to chce ale mýchat a chce s tím něco dělat. Jedni ho budou považovat za génia, jiní za blázna, jinak už to nebude, nachází-li se dílo jakéhokoliv umělce na tomto pomezí.

Editováno: 11. 11. 2019 v 11.20

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 11. 11. 2019 v 10.49

Drew7878: Her, kde se nezabíjí proto, že to autoři nepovolí nebo je to z principu hry nesmysl, je spousta. Her, kde zabíjet sice můžeš, ale za každé zabití byť v sebeobraně ti hra nafackuje, je jako šafránu. O to nejspíš Ocelotrovi šlo. Bez ohledu na fantaskní svět, je to hra, která je reálnému životu blízká jako málokterá. V reálu taky můžeš někoho zabít, ale následky jsou velmi vážné. Stejně tak v reálu musíš pro svůj vlastní úspěch budovat vazby mezi lidmi a vlastně nejen mezi lidmi, ale i vazby k místům, předmětům, činnostem...

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 11. 11. 2019 v 10.01

Ocelotr2.1: Co třeba závodní a sportovní hry? Nikde si nespecifikoval žánr, mluvíš jenom o hrách samotných

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 11. 11. 2019 v 09.45

Ocelotr2.1: Co tim naznacujes? Ze clovek co hral hry od Kojimy se automaticky promeni v to co si tady predved pred par komentarema, ze na to nemuzes prestat myslet ani na minutu aniz bys to hral a dalsi kydy? V tom pripade si snad radsi ani nic od nej nezahraju abych to nechytil :D

Dej si na chvili pauzu, pak se podivej na to co si napsal, mozna pak te napadne prepsat to jako normalni clovek a ne jako fanatik/zavislak.

EDIT: Nejde mi o obsah, filosofuj si jak chces, ale ten totalne emocionalni zpusob absolutne mimo misu je neco co mi vadi. Mel by sis fakt dat aspon na 5 minut pauzu od toho a pak se vratit k diskuzi, jestli to teda vubec zvladnes.

Editováno: 11. 11. 2019 v 09.49

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 11. 11. 2019 v 09.41

JabJab21: Ty si od Kojimy moc her nehrál viď ?
A fanatický výplod myslíš čim ? Že Kojima vytvořil hru, kde chce hráči ukázat, že se dá udělat hra kde nebudou hráči zabíjet ? Ne, že jim to zakáže, on jim tu možnost dá, ale oni se rozhodnou, že se to ve hře nevyplatí. I ten nejkladnější počítačový hrdina je skoro vždy masový vrah. Ať je to Nathan Drake nebo Sam Fisher. Podle mě je spíš fanatický, tvořit hry ve kterých se zabíjí, jenže po letech fragů to přijde NÁM VŠEM úplně normální. Každej máme na krku tisíce (po třiceti letech hraní já možná milion) digitálních vražd.

Kojima postupně tlačil s nezabíjením na pilu v MGS a u mě se mu to povedlo v MGSV, kde jsem měl 2600 non-lethal zneškodnění a jen 300 zabitých. Do MGS V jsem vycvičen předchozími díly, šel s úmyslem nezabíjet. Vojáci nepřítele byli příliš cení než aby je člověk zabíjel.

Editováno: 11. 11. 2019 v 09.57

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 11. 11. 2019 v 09.38

Proboha zivyho co to je za fanaticky vyplody tady. Bud se bez lecit nebo si zaloz sektu tohle fakt neni normalni.Ocelotr2.1:

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 11. 11. 2019 v 09.35

Ocelotr2.1: Jak říkáš, stále platí Journey, Talos Principle, .. ok, Nier Automata je taky dost přesahová díky nejposlednějšímu konci všech konců...

Takže jo, jsou, ale DS se přece jen vymyká a to jen díky tomu, že byla Sony dost blázen na to, aby tomu trhlýmu japončíkoj dali tučnej balík kačen :) A díky bohu za to!

EDIT: Ne bohu, ale kapitalistickej výdobytkářům a akcionářům :)

Editováno: 11. 11. 2019 v 09.35

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 11. 11. 2019 v 09.31

Drew7878: triple AAA hry bez násilí s produkčními hodnotami DEATH STRANDING nebo MODERN WARFARE ? Ukaž mi jednu.

Editováno: 11. 11. 2019 v 09.40

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 11. 11. 2019 v 08.56

Ocelotr2.1: Byť chápu, co se tím snažíš říct, tak her bez násilí je spousta. Neexistují jenom akční řežby.

A máš teda divný vkus. Toxické komunity kompetitivních her? To je strop toho, co můžeš ve hrách zažít, nic zábavnějšího nenajdeš. :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 11. 11. 2019 v 08.50

Khalashnikovf: Já DEATH STRANDING nehrál, ale praskala mi z něj hlava celej víkend. Nedokázal jsem na něj ani minutu přestat myslet a pak mi to docvaklo. Šel bych až tak daleko, že bych tvrdil, že ten bordel co zničí svět v DEATH STRANDING se vyvalil ze všech těch zabitých ve videohrách. To jsou ty BTs, Beached Things z přeplněného videoherního podsvětí.

A další věcí je rovnováha, která se neudržuje asi jen na Samově těle, ale bude se muset udržovat i v rámci serverů a hry, jinak se spodní zatopený svět vyleje do světa horního a způsobí nový DEATH STRANDING, který zničí vše co hráči postavili. Zřejmě i chování hráčů ovlivňuje Timefall a počasí, spodní svět se bude plnit jak hrnec zabitými, nejdřív prosakuje Timefall, pak přijdou BTs a nakonec DEATH STRANDING.

Editováno: 11. 11. 2019 v 08.56

Nahlásit nevhodný obsah