N7 Day slaví BioWare jen skiny do Anthemu

7. listopad 2019 17:05 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Je 7. listopadu. V souvislosti s jednou známou sérií se mu též říká N7 Day. Sice neodkazuje k žádné konkrétní události ve hře, ale pro BioWare jde o oficiální svátek, při němž oslavují se svými hráči svět Mass Effectu. N7 Day připadá na dnešek, a pokud jste doufali, že BioWare odhalí třeba něco v souvislosti se samotnou sérií, budete nejspíš zklamaní.

V minulých dnech se výrazně probíralo, co by mohlo EA vytvářet za nové hry, a ke kterým by se mohlo vrátit s remastery. Mass Effect zazníval na obou těchto frontách. Někteří tak mohli věřit, že právě dnes přijde z Edmontonu nějaká zpráva, která nás překvapí. Nestalo se tak. Jedinou připomínkou dnešního dne jsou jen kosmetické doplňky mířící do Anthemu.

Anthem je pro tuto chvíli jediným projektem, který tento den reflektuje. Svátek, který má být oslavou časů minulých, tak skončil tematicky laděnými javeliny v Anthemu, tedy exoskeletárními obleky, které si navíc musíte koupit za peníze. Každý stojí v přepočtu asi osm dolarů, pokud ale hrajete pravidelně a máte dostatek in-game měny, můžete ji za javeliny směnit též.

Jedná se skiny, které připomínají rasy turian (javelin Ranger), asari (Storm), quarian (Interceptor) a krogan (Colossus). Kromě toho si můžete pořídit i nový emote nazvaný Shepard Shuffle. Jedná se o podivné taneční pohyby, které Shepard předváděl v Citadele.

To je ale vše. Větší oslavu BioWare nechystá, natož aby společnost naznačila, co bude dál. Možná i to vypovídá o tom, že nejlepší roky Mass Effectu jsou už dalekou minulostí.

Zdroj: PC Gamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr NN napsal 8. 11. 2019 v 09.41

Jo Bioware je dle mne JEDEN PROJEKT od katastrofálního failu, který může poslat celou firmu do kytek. Jejich poslední dvě hry na tom nebyly prodejně moc dobře a i když se asi zaplatili, to na udržení firmy, kde musíte živit 800 dobře placenejch profesionálů nestačí.

Navíc z herního hlediska MASS EFFECT není moc dobrá cover střílečka, není to moc dobrá adventura (ve smyslu rozhodování/rozhovorů, tam by to indie projekty roztrhaly), není to moc dobrá taktická hra (nehlídej minutu parťáky/mrtví), neni to dobrý RPG (leveling je k smíchu/všechny zbraně prašť jak uhoď). Dohromady to kupodivu svýho času dávalo velmi slušnou STORY-DRIVEN SPACE OPERU, která nám dala ochutnat jaký to je mít svýho JEAN-LUCA SHEPARDA.

Jenže ty doby, kdy se mělká hratelnost dala schovat za naleštěnou grafiku kdysï nepřekonatelného Unreal Engine 3 jsou pryč, chutě hráčů se změnili a gameplay je dnes king. Úspěšné MP hry jako Fortnite dnes těží z bezchybných herních mechanismů, které jeho autoři EPIC pilovali dvacet let na Unreal Tournamentu, Gears of War a jako poradci u tisíců projektů postavených na Unreal engine.

Tam ANTHEM a jeho autoři se svými zkušenostmi s průměrnou střílečkou (i když dobrou space operou) nemůžou konkurovat.
Bioware je jasné, že další hra musí být singleplayer, protože v MP nemá šanci se přiblížit ani DOOMu 1993 a po ANTHEMu si nikdo MP od BIOWARE nekoupí, ale zároveň si také uvědomují, že v době vyšperkovaných her od CD PROJEKT RED či framepornů od FROM SOFTWARE jim neprojde ani SINGL, kde se vachrlatá hratelnost, repetivní gameplay a mělké herní principy schovávají za Potěmkinovi vesnice nádherné grafiky.

Bioware prostě ujel vlak a nevim nevim jestli ještě můžou vydat něco, co by se mohlo směle postavit vedle RPG jako Witcher 2,3, Cyberpunku2077, nebo třeba jen Assasin Creed Odyssey.

Editováno: 8. 11. 2019 v 09.46

Nahlásit nevhodný obsah