Désilets si postěžoval na recenze Ancestors

1. listopad 2019 08:53 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (3)

Patrice Désilets koncem srpna pozval hráče na dobrodružnou cestu do pravěku. Ancestors: The Humankind Odyssey se však v recenzích moc dobře nedařilo, od Adama u nás hra získala hodnocení 2/5. Kanadský vývojář si na to konto postěžoval, že někteří recenzenti nevěnovali hře dostatečnou pozornost.

Na akci Reboot Develop Red zmínil, že někteří dokonce mluvili o prvcích, které ve hře od studia Panache vůbec nejsou. „Musí zrecenzovat patnáct her za týden a někdy prostě nemají čas. Někteří si dokonce domysleli neexistující prvky. Ve hře například není oheň a nemůžete se projet na koni, ale někteří recenzenti napsali, že jízda na koni za moc nestála. Moji kolegové byli naštvaní,” postěžoval si. Zároveň ale odmítl říct, o které recenzenty šlo.

„Obdrželi jsme více než 175 recenzí, na serveru Metacritic jsme dosáhli hodnocení 65. Jsem zvyklý na vyšší čísla. Ve studiu pracuje 35 vývojářů a lidé očekávali, že vyrobíme hru na úrovni Assassin’s Creed. To ale prostě není možné.”

Désilets však neklesá na mysli. Už nyní má jasno, čemu se bude věnovat dál. Řeč se totiž stočila ke zrušené hře 1666: Amsterdam. Nechal se slyšet, že kvůli soudní při o značku málem přišel o dům. Kdysi titul označoval jako nový Assassin's Creed. Pracoval na něm ještě v roce 2014 pod THQ Montreal, přišly ale finanční potíže. Šance se chopil Ubisoft, který ho koupil. Neměl však v úmyslu nadále podporovat ambiciózní projekt a vývoj přerušil. Désilets následně studio opustil.

Práva na značku se mu však skutečně podařilo získat a nyní s ní má velké plány. Vše se evidentně bude točit kolem ďábla, právě o něm chce udělat další hru. Désilets dle svých slov sice nemá rád hororové filmy, takže je pro něj práce na tomto projektu tak trochu výzva, Amsterdam a rok 1666 ho však fascinují. „Je skvělé, že už nepůjde o hru po Assassin's Creed: Brotherhood. Je to hra po Ancestors. Nejde o titul z produkce THQ Montreal, je to hra od Panache. Našli jsme svou DNA, náš rukopis. Půjde o příběhovou záležitost a bude o ďáblu,” dodal k chystanému projektu. Ke hře jsou k dispozici záběry, s nimiž se v roce 2016 pochlubil sám Désilets.

Než se ale s týmem pustí do práce na 1666: Amsterdam, čeká je launch konzolové verze Ancestors: The Humankind Odyssey. Desilets navíc prohlásil, že mají ke hře pár dalších zajímavých nápadů, stále tedy nejde o uzavřenou kapitolu.

Zdroj: VG247, Eurogamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20869592
tomas.hluchnik napsal 2. 11. 2019 v 17.48

Zapomněl jsem zmínit, že poté, co Ubi úplně změnil přístup k AC, tak na trhu vznikla díra právě na poli historických příběhových městských adventur. Tak snad by tuto díru mohl Amsterdam zalátat.

Nahlásit nevhodný obsah

20869592
tomas.hluchnik napsal 2. 11. 2019 v 17.46

Fandím těmto menším studiím, v podstatě jen díky nim jsem stále ještě gamer (nebo aspon se jím nazývám, ikdyž reálně na hraní nemám čas). Jsem přesvědčen, že stejně jako třeba Spiders nebo Larian jsou s každým dalším projektem lepší a lepší, aniž by se zbavovali svého rukopisu, tak stejné to bude i s tímto chlapíkem a jeho studiem, Danem Vávrou a Warhorse a dalšími podobnými.

Nahlásit nevhodný obsah

20845348
Lahva napsal 1. 11. 2019 v 18.26

Škoda že sem nejdou dávat GIFíky :D

Nahlásit nevhodný obsah