Známe žánr nové hry od Kena Levina

22. říjen 2019 11:53 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

Pokud známá videoherní osobnost dlouhou dobu nevytvořila žádnou hru, velice rychle se na ní začne zapomínat. Jak dlouho bychom vzpomínali na Kodžimu, kdyby tu nebylo Death Stranding? Vzpomeneme si za nějakou dobu na bývalé ženské duo, které mělo spasit EA, Amy Hennigovou a Jade Raymondovou? A kam se třeba poděla taková hvězda, jako Ken Levine?

Ať už jde o Hennigovou, Raymondovou, Levina nebo například Patrice Désiletse, bude hodně záležet na tom, s čím se tito autoři objeví. Nevíme, jestli Désilets doroste zpět do své původní velikosti s hrami jako je Ancestors: The Humankind Odyssey. A nevíme to ani u ostatních, kteří musí potvrdit, že Uncharted, Assassin's Creed nebo Bioshock nebyla náhoda.

Všichni mají nepochybně spoustu nápadů, ale otázkou je, jestli mají i prostředky je přetavit ve skutečnost. Ken Levine o nových hrách hovoří od restrukturalizace Irrational Games. Tehdy v roce 2014 z původního sedmdesátičlenného týmu zůstala jen kostra o patnácti lidech, která se měla soustředit na menší tituly. Jenže od Bioshock Infinite a DLC Burial at Sea studio ani jednou neřeklo, na čem bude pracovat.

Po pěti letech mlčení známe alespoň žánr. Bude se jednat o tzv. immersive sim, což je žánr, který buduje hratelnost především skrze vaše volby, respektive snaží se přizpůsobit svět tomu, jaké jsou vaše volby nebo co ve světě uděláte. Ale překvapuje to vůbec někoho, když s něčím podobným je spojováno zejména studio Looking Glass, z něhož Levine v roce 1997 odešel? Ostatně i Bioshock, přestože je mnohem akčnější, než je u takových her zvykem, se mezi takové hry částečně řadí.

Novinku odhalily pracovní nabídky do studia Ghost Story (dřívější Irrational). Podle všeho na hře pracuje přibližně 40 zaměstnanců, což dokazuje dřívější tvrzení, že jakákoliv hra se nakonec objeví, nebude zdaleka tak velká, jako byly díly série Bioshock. Podle některých je ale možné, že bude novinka se slavnou sérií spojená více, než se dříve myslelo a předpokládalo. Než ale Levine nebo Take-Two prozradí více, jsou to jen čiré spekulace. Dokáže se ale s menším projektem vrátit Levine se svým studiem na výsluní?

Zdroj: DualShockers

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 22. 10. 2019 v 17.21

Ocelotr2.1: Ghost Story Games patří Take2 a organizačně je asi řízeno jejich odnoží 2k Games. Tato společnost nestojí o to financovat vývoj něčeho, co bude pro fajnšmekry. Chtějí vydělat. Hodně vydělat. Musí to oslovit co nejvíc hráčů. Musí se to líbit. Tato vydavatelství nepovažují investování do desítek grafiků na modelování "jedné postavy" za vyhozené peníze. Grafikou se dají prodat i špatné hry. Levin je vydavatelstvím placen za to, aby udělal něco, co osloví miliony lidí a na čem vydělají.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 22. 10. 2019 v 12.57

Bioshock1 je klasika, co hraju jednou za dva roky, a někdy je 40 zaměstnanců víc než 400. Co na tom, že takové CALL OF DUTY má na modelování jedné postavy 60 grafiků, když je to furt ta samá lineární střílečka. A ve 40 se snáze domluvíte na směrování videohry než v 800 zaměstnancích. A lépe vytěžíte, co v každém z nich je, nenaberete líný větve.

Věřim tomu, že to bude, když ne komerční pecka, tak hra, co bude uznávána fajnšmekry.

LEVINE umí a je to jeden z mála západních vývojářů jejichž jméno si pamatuji.

Editováno: 22. 10. 2019 v 12.58

Nahlásit nevhodný obsah