Xboxová verze Session nabírá zpoždění
Úpadek skateboardových her je dlouhotrvající záležitost, se slzou oku vzpomínáme na perfektní sérii Skate od Electronic Arts. Navázat na ni, a celou situaci tak alespoň částečně změnit, se aktuálně snaží titul Session od kanadského týmu Crea-ture Studios, jenž byl oznámen na loňské E3.
Session se již v průběhu září dostal do early accessu na Steamu, to samé chtěli autoři provést i v rámci Xboxu One, nicméně se jim to v nejbližší době nepodaří. Byť se tak mělo původně stát už někdy v průběhu října, na svém Facebooku studio oznámilo, že tento termín musí posunout někdy na přelom listopadu a prosince. Nejedná se tedy o žádné velké zpoždění, ale vývojáři přiznávají, že na konverzi pro konzoli od Microsoftu zkrátka potřebují více času. „Víme, že se nejedná o radostnou novinku, nečiní nám radost něco takového ohlašovat. Nicméně pro Xboxovou verzi potřebujeme více času, proto došlo k onomu odkladu,“ stojí mj. v prohlášení Crea-ture Studios.