Omlouvám se za věže, vzpomíná autor AC

21. říjen 2019 19:26 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (12)

Sága Assassin’s Creed je tu s námi více než dekádu, její první díl vyšel již v roce 2007. Od té doby jsme se dočkali spousty pokračování, odboček, komiksů, knih, a dokonce i filmu. Za jejího duchovní otce je považován francouzsko-kanadský vývojář Patrice Désilets, který autorsky stál u zrodu celé myšlenky na podobný titul a vedl vývoj série až do dílu Brotherhood.

Právě Désilets se při příležitosti akce Enthusiast Gaming Live Expo 2019 v Torontu rozvzpomínal na úplné začátky Assassin’s Creed a zároveň přiznal svůj podíl na tom, jak nejen tato konkrétní série, ale vlastně spousta dalších her od Ubisoftu vypadá. Novinář ze serveru Destructoid se ho zeptal, jestli právě on může být považován za toho „Assassin’s Creed chlápka“: „Vlastně ani nevím, ale asi jo. Alespoň z části. Když už jsem nad tím strávil dlouhé roky, tak se to tak dá říct. Ale zase si vezměte, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, to je úžasná hra, kde po první hodině můžete dělat, co chcete. Nicméně stejně budete muset lézt na věže a odhalovat mapu. Omlouvám se, je to moje chyba,“ říká s úsměvem na rtech Désilets.

Ten později z Ubisoftu odešel a založil si své vlastní studio Panache Digital Games, které tento rok vydalo vcelku originální, ale ne úplně dotažený titul Ancestors: The Humankind Odyssey. Nezdá se však, že by se z něj mohl stát takový hit, jako právě z open-worldů od francouzského vydavatele.

Zdroj: Destructoid

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 22. 10. 2019 v 12.46

Flois: +1 Ok díky. Omlouvám se za dezinformaci, byla způsobena stařeckou myslí, nebyl to úmysl.

Nahlásit nevhodný obsah

20878494
Flois napsal 22. 10. 2019 v 09.20

Ocelotr2.1: některý časti mapy byly občas nedostupné ale nemělo to návaznost na věže. to se řídilo tím kde v příběhu si, prostě tě občas vývojáři nechtěli někam pustit.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 22. 10. 2019 v 08.48

red-icius: Něco tam ale bylo, nedalo se svobodně běhat po mapě v části s "nevyšplhanou věží" / neodhalenou mapou. Minimálně v Brotherhood. Tam jsem s AC skončil.

A samozřejmě - můžu si to blbě pamatovat.

To s tím Désiletsem byl sarkasmus, dle předchozí diskuze bych řekl, že bys ho měl poznat ;-)

Editováno: 22. 10. 2019 v 08.57

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 22. 10. 2019 v 08.40

Ocelotr2.1: neuvádíš překlad ale svou interpretaci, zábavnost obou her je čistě subjektivní (já si užil všechny i Zeldu) a s těma vojákama - nepamatuješ si to přesně, není to pravda.

a btw, když přišla Zelda, tak ty věže byly do očí bijící a až nepochopitelné a trapné, jak se to vyčítalo jedněm hrám a u Zeldy se taktně mlčelo :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 22. 10. 2019 v 08.30

V překladu: "To já, Désilets radil nejlepší hře desetiletí, to mě Zelda okopírovala".

Narozdíl od Assasina je Zelda zábavná v jakékoliv části svého open-worldu, zatímco v Assasinu, člověk časem hledal už jen další věž (a ty v Assasinu zábavné opravdu jsou).

Už si to nepamatuji u AC přesně, ale Zelda nemá při neodhalené mapě žádnou penalizaci a v AC se na vás sesypali vojáci, něco jako alert v Metal Gearu, nebo tak něco.

Zerosekai: +1

Nahlásit nevhodný obsah

20925087
kaprik napsal 22. 10. 2019 v 07.41

red-icius: nemyslím si že to pochopili :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20809076
red-icius napsal 21. 10. 2019 v 23.08

chlapi, je vám jasný, že se za nic neomlouvá, že to je sarkasmus, .. že jo?

Nahlásit nevhodný obsah

20922459
Siebenburgen napsal 21. 10. 2019 v 22.12

Také mi nevadilo šplhat na věže. Hlavně spousta z nich byly, které ve skutečnosti opravdu existují nebo existovaly. Prostě nic nepříjemného.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 21. 10. 2019 v 21.35

mě ty věže nevadily, parkour na ně vypadal pěkně, rozhled z nich taky a ten skok uhhh to byl dycky pocit, navíc to podle mě nebyl špatnej způsob jak odhalovat obsah a mapu, spíš ten obsah mapy jak už někteří psaly by potřeboval doladit.

Nahlásit nevhodný obsah

20925712
effa napsal 21. 10. 2019 v 21.30

Veze jsou v pohode. Za co by se mel omlouvat (ubisoft ne Patrice) jsou miliony otazniku

Nahlásit nevhodný obsah

20859314
h4nsasjks napsal 21. 10. 2019 v 20.55

salvator2.0: Přesně tak, já mám věže rád... Hlavně teda v AC1 to jsem z toho byl odvařenej, když tam člověk lezl na ty nádherný chrámy...

Nahlásit nevhodný obsah

20874995
salvator2.0 napsal 21. 10. 2019 v 20.50

Tak zrovna v AC a Zeldě jsou ty věže i celkem fajn, protože obě hry mají šplhání jako důležitou součást hratelnosti.

Nahlásit nevhodný obsah