Nvidia přinese ray tracing do starých her
Už letos v červnu jsme se mohli na vlastní oči přesvědčit o tom, jak dokáže technologie ray tracing oživit staré hry. Nvidia totiž vypustila do světa remaster už více než dvacet let staré pecky Quake II s přídomkem RTX a ukázala, že změna nasvícení scén má své místo nejen v moderních hrách, ale i klasických titulech.
V tu chvíli jsme ale ještě netušili, že projekt Quake II RTX byl pouze začátkem něčeho většího. Nvidia totiž bude v oživování starých her pokračovat. Kromě toho, že už v tuto chvíli pracuje na dalším dosud neodhaleném projektu, nabírá nové vývojáře, kteří budou implementovat ray tracing do další řady pečlivě vybraných, časem prověřených her.
Kromě přítomnosti ray tracingu a navýšení rozlišení by se jinak ve hrách nemělo měnit nic. Cílem tedy bude přinést klasickou hratelnost v moderním grafickém kabátě tak, jako se to povedlo u Quake II RTX. Hry budou vyvíjeny pod hlavičkou Nvidia Lightspeed Studios, kteří se kromě toho specializují i na porty starších AAA her na Android.