Trofeje v Days Gone dostaly zvláštní péči

9. říjen 2019 19:48 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (4)

Trofeje, achievementy. Pro někoho zbytečná součást her, které nevěnuje žádnou pozornost, pro jiného důvod, proč ve hře strávit i o několik desítek hodin více, než je nutné. Tak či tak, spousta vývojářů tomuto ohodnocení nevěnuje zvláště velkou pozornost, což je ještě více patrné od té doby, co PS4 automaticky fotí screenshot ve chvíli, kdy danou trofej hráč získá.

Často se tak stává, že v okamžiku cinknutí trofeje se na pozadí nic odehrává, případně je celá obrazovka úplně potemnělá. To však nechtěli dopustit vývojáři z oregonského týmu Bend Studio ve svém Days Gone. Naopak, v této záležitosti si dali extra záležet.

Jak si totiž všimnul jeden z pozorných fanoušků, příběhové trofeje hráč získá ve chvíli, kdy se na obrazovce jednoduše řešeno „něco děje“, což dokumentoval i jedním příkladem. Tuto domněnku na Twitteru později potvrdil i Eric Jensen, jenž na titulu pracoval jako lead open world designer. „Bylo to úmyslné! Naskriptoval jsem všechny příběhové trofeje v Days Gone tak, aby zachycovaly cool momenty a zároveň se k dané trofeje i vázaly. Díky, že sis všimnul,“ říká jeden z autorů.

My musíme ocenit, že někdo v Bend Studio myslel i na takovéto maličkosti, na druhou stranu jestli by nebylo lepší, kdyby se vývojáři věnovali některé z chyb, které hře vyčítal Pavel ve své recenzi.

Zdroj: PushSquare

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20912846
Coko napsal 10. 10. 2019 v 09.55

Nevím no, asi patřím k té menší polovině, které hra bavila od začátku. Nic jsem od toho nečekal, koupil ve slevě a vyklubala se z toho hra, která mě baví.

Nahlásit nevhodný obsah

20850053
Karlositoo napsal 9. 10. 2019 v 23.41

platinu jsem nedostal,pac se mi zabugovala predposledni mise a trofej uz neslo ziskat, takze pece naprd...

Nahlásit nevhodný obsah

20925712
effa napsal 9. 10. 2019 v 22.08

Paráda. Skoda ze nevenovali stejnou pozornost pribehu, technickému stavu a kvalitě hry. Pak bych treba nejel na misi ve dne a najednou se kouzelnym proutkem stala noc nebo naopak. Mizení nepřátel kdyz dorazil člověk na místo mise, propady k 10fps, nesmyslem chování hlavního drsnaka kdy resi ukradnou motorku tim ze servilne slouží zlodějům, jeho psychiatrické výlevy kdyz se ozvalo rádio a on řval jak magor, dementní NPC ktere volají vysilackou vždy kdyz opustil tábor, někdy i několikrát za sebou ale mluvili jako kdyby je rok nevidel, spuštění 4 audiostop najednou kdy jede rádio, vola vysilacka, deacon něco mele a do toho se prehrava audio nahrávka. Kdyby alespon tohle opravili tak pak bych ocenil inty trofeje.

Editováno: 9. 10. 2019 v 22.13

Nahlásit nevhodný obsah

20876347
Cimba4 napsal 9. 10. 2019 v 20.56

Zrovna u Days Gone jsem získal platinu, i když těžká nebyla. Hra mě ze začátku těžce nebavila, ale v te polovině se to začlo lámat a hru jsem si nakonec oblíbil. A hlavně ten soundtrack, ten byl na jedničku.

Nahlásit nevhodný obsah