Ori na Switchi se hýbe lépe než na XO a PC

1. říjen 2019 13:35 / Marek Selinger / Novinky / Diskuze (0)

Již od vydání Switche jsme si zvyklí, že velké multiplatformní tituly vypadají na velkých konzolích lépe než na hybridní konzoli od Nintenda. Ono je to vcelku logické, PS4 i Xbox One nabízejí více výkonu, jenž mohou vývojáři využít ke zdokonalování svých projektů. Hráči využívající Switch se tak museli spokojit s různou mírou kompromisů při hraních Wolfensteina, Doomu nebo Assassin’s Creed III.

Přesto se aktuálně našla jedna výjimka, která toto pravidlo porušuje. Tou je krásná, ale občas obtížná skákačka Ori and the Blind Forest. Ta se po původním vydání na Xbox One postupně dostala i na PC a nyní i na přenosnou konzoli. A tam se chová až nad očekávání dobře. Až tak dobře, že ve výsledku je výkon Oriho lepší než na předchozích platformách, k čemuž se vyjádřil i zástupce studia Moon, Thomas Mahler.

Z jeho slov vyplývá, že vývojáři použili pro switchový port nový typ optimalizačních procesů, který ve výsledků způsobil, že animace nyní neběží ve 30 snímcích za vteřinu, ale v 60. „Musíte vzít na vědomí, že s enginem pracujeme již 10 let, přičemž v poslední době jsme provedli spoustu drobných změn. Výsledkem je ona změna u animací, což použijeme i u chystaného pokračování s podtitulem Will of the Wisps,“ vysvětluje celou situaci Mahler.

Zdroj: WCCFtech

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!