E3 se promění, zaměří se na influencery
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka E3 se promění, zaměří se na influencery

E3 se promění, zaměří se na influencery

Radek Raudenský

Radek Raudenský

17. 9. 2019 13:02 10
Reklama

O tom, že by se mělo E3 nějakým způsobem proměnit, se diskutuje už několik let. Letos byla ale tato nutnost vidět ještě více, a to právě díky absenci Sony či Activisionu, přičemž EA si postavilo svou vlastní show mimo E3. ESA, tedy asociace, jenž spravuje E3, se nakonec ke změně rozhodla, a popisuje jí ve svém dopise.

E3 by se nově mělo soustředit zejména na celebrity a influencery. To má být tím hlavním tahákem. Jako příklad dává ESA například to, že by tým Los Angeles Lakers hrál basketbalovou hru přímo před fanoušky, navíc se asociace spojí s agenturami jako CAA či UTA. Počet lístků pro veřejnost se příští rok zvedne na 25 tisíc, přičemž letos bylo k dispozici „pouze“ 15 tisíc lístků. Jelikož se očekávají velké fronty, veřejnost by si nově mohla rezervovat svůj čas přes mobilní aplikaci.

I přes to se ale frontám nevyhneme, plánuje se tak „queuetainment“, tedy zabavení účastníků, kteří čekají ve frontách (čekací lhůta se často šplhá k několika hodinám). I na E3 se tak chystá „industry-only“ den, a to na úterý. Navíc chce ESA zvednout svou pověst a zahájit i marketingovou kampaň.

Pravdou ale je, a tuto informaci vám sdělujeme neustále, že stále větší a větší sílu má Asie. I když je E3 tím nejznámějším festivalem pro nás, jeho síla upadá. Zatím největší herní akcí je stále Gamescom, který přiláká 373 tisíc návštěvníků, obrovskou rychlostí se ale na něj dotahuje ChinaJoy, jenž letos přilákala 365 tisíc diváků. O 40 tisíc méně pak Taipei Game Show či Brazil Game Show.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama