48 minutový gameplay z Death Standing

12. září 2019 13:33 / Radek Raudenský / Novinky / Diskuze (29)

Kromě nového traileru, o kterém jsme vás dnes již informovali, jsme se v rámci Death Stranding dočkali i nového gameplay videa. Ukázka je téměř hodinová a prezentoval jí sám Hideo Kojima, který se objevil na Tokyo Games Show. Prý se stejně tak stane i v sobotu, možná tak uvidíme i další části hry.

O příběhu hry nám tyto záběry moc nepoví, a nejspíše ani o možnostech toho, co vše půjde v Death Stranding dělat. Video začíná s tím, že si pro Sama vybíráme náklad. Ten si musíme pořádně uspořádat a musíme myslet i na žebřík, lékarničky ale dokonce i boty, které se po nějaké době prošoupou a musí se vyměnit.

Od 24 minuty se Sam potká i s nepřáteli, a uvidíme i souboj s nimi. Pohyb po světě bude velmi důležitý a naše postava může upadnout, projít blátem, ale taktéž si obléknout speciální skeletony pro rychlost či sílu. Ve světě můžeme narazit i na různé příšery, jednu vidíme ve 30. minutě. Věcí, které nám tento gameplay ukázal, je spoustu, a pokud vás tato hra zajímá, doporučujeme se na gameplay podívat.

Zdroj: Eurogamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
14880585
Mr.sugar napsal 13. 9. 2019 v 23.21

Zerosekai: Pod to se dá už jen podepsat... Jedno je jisté... I když to bude propadák, někteří prostě budou stát za tím, že ta hra je nepochopená a že to je prostě ve skutečnosti geniální. Problém je, že to co tam stvoří nebude dávat smysl a oni to uvidí jako něco "hlubokého k zamyšlení", jenže ani sám Kojima pravděpodobně nebude vědět význam.

oleg.rusov: S tím, že to bude jiné, zajímavé a svěží bych tak nespěchal. Jistě, je to subjektivní, ale očividně nejsem jediný, kdo si myslí, že tohle je nuda. Tedy možná je to jiné, ale ne zajímavé a svěží...

MarekLucin: Pardon, ale Kojima prosí, ať se lidi na videa nedívají. Proč to dělá, když údajně neukazuje nic důležitého ze hry? Možná to bude tím, že ve skutečnosti ukazuje hru takovou jaká je a reakce ho zaskočili. A tak nějak nemá moc co nabídnout. Jinak by samozřejmě největší smysl dávalo, že by prosil ať se lidi na videa nedívají a hru opravdu ukázal. Každý by si zvolil... Ale já myslim, že on nemá moc co ukázat...

Editováno: 13. 09. 2019 v 23.28

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 13. 9. 2019 v 20.39

MarekLucin: no asi sis trochu sám odpověděl druhou větou. Představ si, že by death standing nedělal Kojima, ale vydávalo by to UBI a ted ruku na srdce, měl by si na hru stejnej názor potom cos z ní viděl, nebo by ses přidal k tomu despektu tady. Já obecně hrál pár MGS dílů, hry mě bavily, ale Kojimu prostě za génia a spasitele herního průmyslu nepovažuju a tak mohu soudit jen dle toho co vidím a dle toho co vidím, taky nejsem přesvědčenej. Hra to nakonec může bejt super, nejlepší zážitek poslední dekády, taky to ale může skončit tak, že to bude extrémně matoucí nudnej simulátor chození, ve kterým určitá část hráčů bude hledat odpovědi na smysl života, protože to prostě udělal Kojima.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 13. 9. 2019 v 18.30

MarekLucin: Tak ja ti to vysvetlim. Lidi proste reagovali na to, co videli v tom videu. A at uz hra bude jakakoliv, v tom videu bylo asi to nejnudnejsi co v cely ty hre clovek najde. Jak jsem rikal uz driv, myslim si, ze to nejlepsi ze hry schvalne neukazujou kvuli spoilerum, ale nemuzes se divit lidem, ze treba zrusej predobjednavky a presvedcej se z recenzi nebo z YT videi po launchi, ze ta hra nabizi vic nez jen to co nam ukazali v tomhle videu. Od oznameni samej hype a tajemny pribehovy videa, a pak ukazou tohle.

Editováno: 13. 09. 2019 v 18.33

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 13. 9. 2019 v 17.37

Já nemám obavu vubec, me to fakt laka tou zajimavou atmosferou a vubec se nebojim, ze by tam nebylo co delat. Budeme se plizit, strilet, kochat se, jezdit motorkou a starat se o mimino v nálevu + pribeh plny magorin a zvlástnich postav, me to staci. Dnesni hry jsou vsechny na jedno brdo, se kouknete na ty sracky od Ubisoftu, ktere se vsehny hrajou stejne, na mape maji tisic otazniku, pod kteryma se skryvaji dva druhy ukolu. Tohle bude jine, zajimave a svezi.

Nahlásit nevhodný obsah

2180269
MarekLucin napsal 13. 9. 2019 v 17.20

Nerozumím tomu závalu despektu tady. Jsem naprosto klidný a Kojimovi důvěřuji. Bude to jiná hra, smysluplná hra. Kojima záměrně vypouští videa, která v potencionálních hráčích zanechá ještě větší zmatek. Možná to nebude hra v tom pravém slova smyslu, hra, na jejíž mechanismy jsme zvyklí. Rozhodně půjde o nový, alternativní přístup k hraní a vyprávění příběhu. Důležité bude poselství té hry, především v souvislosti s dnešním světem plným hyperkorektnosti a rozdělování lidí do různých politických a sociálních skupin. Hra zřejmě nebude přímočaře jasná a možná ani snadná v samotném hraní, ale já se prostě těším. Na jiný zážitek, na jiný přístup. Většinou si zde lidé stěžují na to, jak jsou hry pořád to samé, jak jsou stejné, ok, tak tady máte něco jiného a nového. Rozumím obavám, že bude hra postrádat zábavnou hratelnost, ale Kojima si sám rád hraje, to nejdůležitější zdaleka neodhalil. Proč by to taky dělal. Zahrát si tuhle hru bude velké dobrodružství, a ano, né každé dobrodružství je pro každého vždy 100% zábavné.

Editováno: 13. 09. 2019 v 18.32

Nahlásit nevhodný obsah

20878022
John Niccon napsal 13. 9. 2019 v 16.30

Ocelotr2.1: Odpúšťam ti za to oslovenie "mladý kacíř" kedže toto nebude prvá hra čo od Kojimu poznám, alebo možno aj budem hrať.

Grafika - ok, je pekná ale nie revolučná.
Inventár - ok, podobné tu ale už boli a úprimne si nemyslím, že by vytvorenie reálneho inventáru bol taký revolučný pokrok, že by som dal hre 10/10
Chôdza - ok, beriem že to vyzerá zaujímavo, aj celkovo to že sa môžeš zraniť ak zle chodíš alebo nemáš dobrú obuv a podobne, to je zaujímavé no tiež to nie je niečo čo by bolo top. Nebudem hrať hru len kvôli lepšej fyzike chôdze.

Jediné, čo môže byť vážne úžasné sú 2 veci. Príbeh, ktorý bude uršite výnimočný a engine, kde sa pohrali s fyzikou. Avšak všetko sú to len malé drobnosti, malé detaily, ktoré žiaľ veľa hráčov nezaujmú.

Okrem toho, ukázali vážne málo na to aby sa dalo riadne hodnotiť ako hra bude fungovať a vyzerať.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 13. 9. 2019 v 15.52

Ocelotr2.1: Máš pravdu, takhle promakaný simulátor zatížení postavy tu ještě nebyl. Otázkou je, jestli to bude zábavné nebo to hráče po chvíli přestane bavit. Jak jsem psal předním: Složitější management inventáře tu byl už dávno, ale existují důvody, proč se to už moc nepoužívá.
Mitsurugi: Jop. Pro většinu her je to opruz (proto se to taky jen zřídka používalo u adventur), ale pokud jde o survival (což Grimrock v principu je a Death Stranding taky), tak to má opodstatnění.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 13. 9. 2019 v 11.38

Mitsurugi: Diky!

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 13. 9. 2019 v 11.01

Mitsurugi: Skyrim, to je ta turn-based hra, hraje li člověk za kouzelníka, co používá dvacet / třicet kouzel ?

No ale Fallout 4 je ještě horší. Inventory hra s doplňkovým FPS modulem.
Ale nejhorší inventory má bezkonkurenčně Zaklínač 2. Ani po osmdesáti hodinách jsem si nebyl jistej jestli kalhoty vyhodim, obleču nebo snim když jsem na ně klikl. Alepoň teda na PC s joypadem .

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 13. 9. 2019 v 10.20

JabJab21: Ono když se ve Skyrimu nastaví moc peněz obchodníkům, tak se to rozbije a když jim něco prodáš, tak se ti nepřičtou peníze. Jsou ale mody, které ho zvýší jen trochu a zkrátí jejich resetování, takže není třeba čekat tři dny, ale jen pár hodin, nebo jeden den.

Tenhle třeba: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/34612

Editováno: 13. 09. 2019 v 10.21

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 13. 9. 2019 v 10.11

Mitsurugi: Bethesda hry to samy. Ve Skyrimu jsem si po ty dobe nastavil nosnost postavy na 10750 (resp. 9999999999, ale stejne to vzdycky spadne na to predchozi cislo, vys to nejde), protoze me to neskutecne iritovalo a ve hre jako Skyrim to nema co delat, at si to daj so simulatoru. Ted jsem spokojenej clovek a ve hre delam to co chci delat a ne*eru se s inventarem kazdejch 5 vterin. Jestli ma nekdo konzolovy prikaz na nekonecny penize obchodniku, tak budu rad, to je muj dalsi cil.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 13. 9. 2019 v 10.06

John Niccon: No minimálně to vypadá desetkrát líp, než v DAYZ, pro který je detekce kolizí sprosté slovo. A něco jiného je nosit náklad v inventory a rozkládat váhu, tak jak to předvádí video.

Ale co, modří už vědí, že to bude pecka a kdo jednou hrál Kojimu, nechce jinak a takl odpusťme mladým kacířům jejich neznalost.

Stejně to všichni opálkujou 5/5 10/10.

Rušiči předobjednávek, checht. RUŠIM PŘEDOBJEDNÁVKU, tvl, Boss Sony páchá harakiri, světová burza se hroutí, matky házejí děti ze skály, úplná antická tragedie.

Já v tom vidim: Bude důležité hledat těžiště a zřejmě samotná chůze bude těžce promakaná a pokaždé jiná podle nákladu, což nikdy v žádné hře nebylo, max. jako doplněk pro chození po římsách. A máte li si dávat pozor kam se nakláníte, asi nebude tak lehké zmáčknout RUN a utéct nepříteli, nebo bojovat na okraji srázu s váhově těžším nepřítelem. Což překopává hratelnost od základu, protože chůze a běh je v KAŽDÝ HŘE STEJNÁ. Zmáčknete páčku, klávesu a odehraje se animace pro chůzi.

Zde je to záležitost fyziky.

Tady to vypadá, že se bude člověk muset samotné chůzi věnovat pozornost a to vám nepřijde originální ? Běžte hrát Assasin Creed 25 a rozplývejte se nad tím, že jste zabili 5/5 pavouků.

Dobře takže, když změnil chůzi, základ, co změnil ještě ?

Editováno: 13. 09. 2019 v 10.25

Nahlásit nevhodný obsah

20878022
John Niccon napsal 13. 9. 2019 v 09.41

Nedá mi to, ale čo je na tomto revolučné?

Simulátorov chodenia, nosenia "balíkov" a hľadania lootu je veľa. Ďalší, SCUM, DayZ, ale bez zombie a možno s nejakým dobrým príbehom.

Čo nové ukázali? Len chodenie, nosenie nákladu, nejaké menšie prvky ako jedenie, pitie, umývanie sa a staranie sa o decko? Takže 80% hry budeme chodiť, 19% sa budeme starať o postavu a 1% budú príbehové videá?

Proste sa len inšpirovali hrami kde je voľný svet, prenášanie nákladu a hľadanie lootu to je všetko.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 13. 9. 2019 v 09.15

Smaug.: Naštěstí opuštěný, ve většině her nesloužil k ničemu jinému, než ke zbytečnému prudění hráče.

Třeba v takovém Grimrocku je nosnost a omezenost inventáře dobrá, jelikož každý předmět je užitečný a hráče to nutí k neustálému zajímavému rozhodování co vzít a co ne, jestli vzít víc jídla, nebo jestli vzít tu těžkou bednu, která ale má v sobě hodně místa apod.

Ale když pak vezmu třeba Zaklínače 3, kde drtivá většina itemů slouží pouze k prodání či rozebrání, tak tam nosnost nedává žádný smysl, akorát hráče prudí nutností vracet se každou chvíli k obchodníkům. Hratelnosti to nepřidává vůbec nic. Možná by taky pomohlo, kdyby z každého pařezu nevypadlo 5 mečů a 3 hrudní pláty :D

Editováno: 13. 09. 2019 v 09.23

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 13. 9. 2019 v 08.40

Docela zajímavé je, že se tu vrací opuštěný mechanismus váhy a umístění neseného nákladu. V první půlce devadesátých let bylo časté mít několik mezí nosnosti a podle toho postava dostávala postihy. V Dark Souls to sice funguje na používané vybavení, ale zbytek je stejně v nějaké mimoprostorové bublině. Rovněž předměty bylo třeba skládat do krabiček a pytlíků, aby se do inventáře vešly nebo byly aspoň přehledně dostupné. Dnes je často akorát jeden limit na nosnost a to je vše. Spolu s dalšími survival elementy to v Dead Stranding tvoří pěkný komplet, ale nejsem si jistý, jestli to bude hráči přijímané pozitivně. Přece jen je to náročné na mikromanagement, což byl důvod, proč se od toho upustilo.

Nahlásit nevhodný obsah

20836789
Mipe napsal 13. 9. 2019 v 03.06

Po akční stránce to Doom sice není ale gameplay na mě rozhodně zapůsobil svou atmosférou a pomalejším přístupem k hraní. Ať už to bude cokoliv, třeba v tom Kojima zanechal skrytý vzkaz otom jak mít svou planetu a životní prostředí rád vzhledem k rozdílu v kontrastu při přechodu ze zeleně do šedých a "mrtvých" zón které obývají mužíci v biochemických oblecích a občas nějaký démon zaplaven temnou hmotou připomínající ropu, o kterého se Norman Reedus v roli čističe postará a tím uzdraví část země. Rozhodně půjde o intimnější a hlubší zážitek který si každý z nás utvoří během hraní sám!

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 12. 9. 2019 v 23.31

Ale ten skateboard je paradni. Nijak extra originalni, uz jsem to v nekolika hrach videl, ale rozhodne je to super a ten gameplay to ozivuje/vytahuje z nudy a meli by to dat do vic her.

Nahlásit nevhodný obsah

20882063
Jack Danger napsal 12. 9. 2019 v 23.19

Na atmosferu nebo nekonvencnost upimne s*ru, kdyz je nudna hratelnost. V prvni rade je to hra. Na atmosferu si staci pustit film. Nekdo rika, ze hry typu Until dawn nebo Detroid nejsou hry, tak co je pak tohle. Kolik hodin tady bude muset stravit prumerny hrac pouhym “chozeni”,to je to co me bohuzel na tyhle hre ted zajima nejvic.

Nahlásit nevhodný obsah

20925752
Zlovolný normie napsal 12. 9. 2019 v 21.33

Já jsem z té nadšené menšiny. Upřímně, ta hra vyloženě křičí originalitou a nekonvenčností. Jako kdybyste nějakýmu hipsterskýmu indie programátorovi, co frčí na psychadelikách, dali šílenej budget a sledovali, co se stane. "Normies" z toho asi nebudou nadšený, ale přesně takovýhle hry průmysl potřebuje. Ale upřímně, i kdyby byl gameplay absolutní shit a nuda, tk čistě ten příběh to potáhne.

Jo a taky je neuvěřitelně wholesome sledovat Kojimu, jak je z toho upřímně nadšenej, to je u game designera dobrý vidět.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 12. 9. 2019 v 19.46

Takže hra nakonec nebude pro každého, nu což. Mě to nevadí jsem už unavenej pořád z toho samého a věřím že příbeh to potáhne. Tipuji 2/5 na Hrej :D :D

Nahlásit nevhodný obsah