GR Breakpoint ukazuje bohatou roadmapu

4. září 2019 08:00 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (2)

Po vzoru ostatních her od Ubisoftu bude i Ghost Recon Breakpoint coby následovník předloňských Wildlands disponovat širokou paletou post-launch obsahu. Abychom si však blíže udělali obrázek, co přesně nás po vydání čeká, zveřejnil Ubisoft detailní roadmapu pokrývající první rok existence hry.

Během následujících 12 měsíců nás tak čekají celkem 3 čtyřměsíční epizody, z nichž každá čítá zhruba 5-hodinové rozšíření příběhu v podobě tzv. Adventures, nové třídy operativců pro PvE i PvP režimy a další speciální eventy.

První epizoda, Operation Greenstone, se části svého obsahu dočká již při samotném vydání hry. Jejím hlavním tahákem mimo rozšíření příběhu ale bude především možnost účastnit se prvního z plánovaných raidů zvaného Project Titan. Ten vývojáři popisují jakožto intenzivní kooperativní zážitek pro 4 hráče, během něhož budeme čelit jak obtížným výzvám, tak i aktivnímu vulkánu.

Zbylé dvě epizody, Deep State a Transcendence, do hry přibudou až v roce příštím, přesněji v jeho první čtvrtině v případě druhé epizody a v průběhu léta v případě té třetí. Současně s výše uvedeným obsahem mají navíc do hry každý měsíc přibývat i nové mise pro jednotlivé frakce, další odemykatelné předměty a nové aktivity.

Rozšíření příběhu, která budou součástí jednotlivých epizod bude možno vyzkoušet v rámci cca hodinové ukázky i bez zakoupení Year 1 Passu, který je jinak nutnou podmínkou k jejich plné verzi. V případě, že Year 1 Pass zakoupíte, obdržíte zároveň vedle přístupu k všemu výše vyobrazenému obsahu i možnost vyzkoušet nové třídy vojáků s týdenním předstihem.

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint vychází již 4. října na PC, Xboxu One a PlayStationu 4.

Zdroj: Ubisoft.com

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20923408
OldSnakeBOSS napsal 10. 9. 2019 v 17.41

Nikdykde: Hra vypadá perfektně, co se vizuálu týče. Ovšem po tom co jsem hrál betu, musím konstatovat že je to pouze více stelth zaměřené Division. Takže spíše Division Breakpoit. Už nezáleží jestli máte odstrelovacku barett 50cal nebo mk. 14 pokud barett je lvl 7 a mk 14 je lvl 19. Nutí to sice měnit gear a zkoušet zbraně ale ve výsledku je to otravné loot'n'shoot. Dokud nemáš lvl. jde taktická stránka stranou protože budeš muset použít půl zásobníku na hlavu. Bedny s gearem budeš zbírat všude cestou. Už se nezobrazí zbraně a gear pro celý region, musíš odkrývá hezky po jedné. Na jednu stranu si hra hraje na maskování bahnem, taktický postup a určitou realističnost ale na tu druhou jsi v háji když nemáš lvl a je úplně jedno zda jsi elitní ghost. Grunt vám zatápí jako školačce pokud na něj nemáte lvl zvládne klidně půl zásobníku do hrudi a nehne se. Gear konečně dostal nějaký staty a těžká vesta má nad postrojem mole brnění navíc a horší pohyblivost. Ovšem platí zde stejná úměra jako u zbraní. Popravdě jsem čekal dotažené wildlands s vynahrazením špatného děje a repetitivnosti úkolů. Místo toho jsem se dočkal repetivniho loot'n'shoot, kde musím expit Gear jako pošuk místo toho aby jsem si vybral zbraň která mi sedne a pěkně si ji vymašlil. Kdyby jsem chtěl RPG zapnu si Fallout76 a nudím se loot'n'shootem do nekonečna.
Tohla byla jedna z mála her která sa dala brát jako náhraška splinter cella. Pokud očekává wildlands 2.0 dostaneš spíš Division 3.0. Pokud máš rád Division jdi do toho. Příběh, vizuál, maskování bahnem a dokonce nějaký stelth super! Za mě pořádně zklamání...možná je to tím o očekáváním.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 4. 9. 2019 v 11.06

Dobře, dobře, tohle vypadá fakt pěkně.

Nahlásit nevhodný obsah