Update řeší nedostatky Youngblood

23. srpen 2019 09:57 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (3)

Poslední přírůstek do rodiny série Wolfenstein trochu odbočil z vyšlapané cesty a snažil se nabídnout něco trochu jiného. V první řadě jde o kooperativní záležitost, hra se však svým předchůdcům nepodobá ani v dalších aspektech. Překvapila například ukazateli zdraví nad hlavami nepřátel, kteří se navíc nově chovají jako houby, jimž nedělá problém pohltit úctyhodné množství střel.

Ne každému se nové mechanismy zamlouvají. MachineGames jsou však připomínkám otevřeni, Youngblood se tedy snažili trochu vyladit. Nový update s číslovkou 1.05 opraví řadu nedostatků, vývojáři se jeho prostřednictvím očividně snaží zážitek ze hry o něco zpříjemnit. Co se tedy změní?

Začněme výše zmíněnými ukazateli zdraví nad nepřáteli. Některým hráčům jejich přítomnost zkrátka vadila, často zaznívalo, že jim chybí možnost ukazatel vypnout. S novým updatem tuto možnost mít budou. Změní se i obdivuhodná schopnost nepřátel pohlcovat hráčovy výstřely, tedy alespoň u několika konkrétních záporáků. S tím souvisí celková obtížnost hry, která v jistých momentech evidentně nápadně přesahovala vytyčený rámec. I to by měl update vyřešit.

Dále stojí za zmínku checkpointy, jejichž množství bude navýšeno. V úrovních se také bude povalovat více munice, i na její nedostatek si hráči často stěžovali. Na místě je i zvýšení rychlosti výměny zbraní. Vývojáři také opravili problém s neustálým respawnem nepřátel v konkrétních lokacích.

Update by se měl ještě tento týden implementovat do PC verze, pár dní poté se projeví také na konzolích. Navazuje přitom na update s číslem 1.04, který také řešil neméně závažné problémy. Přidal například možnost kdykoliv hru zapauzovat (v offline režimu), upravil poškození způsobená explozí, zlepšil animace, problémy se zvuky a mnoho dalšího.

Zdroj: Tisková zpráva, Wccftech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20880283
Twice napsal 25. 8. 2019 v 10.28

Nikdykde: Hele už se naprosto běžně setkávám stím, že někdo nadává na chybějící featuru ve hře, ikdyž ona tam vlastně je. Brekot na obtížnost, protože nejsem schopný využít všechny vlastnosti hry už je na denním pořádku.

Nahlásit nevhodný obsah

20925422
Nikdykde napsal 23. 8. 2019 v 20.22

Nepřátelé tam žádné houby na náboje nejsou, stačí si upgradovat zbraně a ability. Že se někteří hned na levelu jedna rozběhnou proti finálním něpřátelům a pak si stěžují není rozhodně chyba hry.

Jinak seznam změn zásadně znamená, že vycházejí vstříc těm, co si stěžovali že je to na ně moc těžké a tak celkou obtížnost extrémně snižují. K čemu ty checkpointy, k čemu snížení obtížnosti bossů?

No aspoň je vidět, kdo s hrou byl nespokojenej, viditelně šlo o lidi co se bojí obtížností.

Editováno: 23. 08. 2019 v 20.24

Nahlásit nevhodný obsah

20925107
bluetomcat napsal 23. 8. 2019 v 11.30

To nejpodstatnější ale neopravili, takhle stupidní AI jsem už dlouho neviděl. Jinak dál je to stupidní příběh a nudný gameplay který se brzy ohraje. No snad to vyřeší další patch.

Nahlásit nevhodný obsah