Steam zpřísňuje dozor nad Workshopem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Steam zpřísňuje dozor nad Workshopem

Steam zpřísňuje dozor nad Workshopem

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

12. 8. 2019 11:00 3
Reklama

Workshop představuje jednu z integrálních a nejvíce využívaných funkcí, kterou Steam v současné době nabízí. Možnost vytvořit vlastní obsah a podělit se o něj s ostatními hráči je přece univerzálně dobrý nápad, ne? Jak se ukazuje, ne vždy to musí být ku prospěchu věci, a právě proto se Steam rozhodl zavést u vybraných titulů vyšší míru dohledu.

Mezi hry, kterých se změna dotkne patří v tomto okamžiku Team Fortress 2, Counter Strike: Global Offensive a Dota 2. Pokud tedy budete chtít do zmíněných titulů vložit vámi vytvořený obsah, budete nuceni setrvat dokud Valve neověří, že skutečně jde o něco, co negativně neovlivní ostatní hráče. Negativní dopad je právě tím důvodem, proč se Valve k tomuto kroku vůbec uchýlilo. Hlavním cílem je totiž zamezit podvodům, které mohli v krajním případě vyústit až v krádež vašeho účtu.

Celý proces ověřování by měl sestávat ze dvou kroků, kdy v prvním budou nové předměty podrobeny ověření skrze email, který je spojen s vaším Steam účtem. V tom druhém bude váš požadavek zařazen na čekací listinu, ve níž bude přítomen do doby ověření. Procedura by podle vyjádření Valve měla být vyřízena do jednoho pracovního dne, a neměla by tak zásadně ovlivnit samotné autory.

V průběhu ověřováni máte k vašemu obsahu i nadále přístup, ale musíte počítat s tím, že provedené změny nebudou viditelné pro ostatní uživatele. Ti v průběhu kontroly uvidí pouze poslední prověřenou verzi vašeho obsahu, ke které budou mít i nadále přístup. Jestli se v budoucnu dotkne tato změna i dalších titulů, je stále ve hvězdách. Ale vzhledem k náročnosti tohoto úkonu pro samotné Valve se asi nedá očekávat, že by se podobné kontroly staly novým standardem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama