Mordhau se rozroste o další mapy

21. červenec 2019 15:00 / Patrik Jelínek / Novinky / Diskuze (0)

Čím více, tím lépe. Samozřejmě každý ví, že není pravda, že by toto rčení šlo aplikovat univerzálně pro každou situaci,  ale v některých případech, jako je například přidání nového obsahu pro vámi vlastněnou hru zcela zdarma, sedí přeci jen perfektně. Podobným mottem se nejspíše řídí i členové studia Triternion, kteří se rozhodli ve vydávání nového obsahu skrze bezplatné aktualizace pro svůj současný hit Mordhau nepolevit a i nadále pokračují v jeho dalším upravování a rozšiřování. Z informací zveřejněných na oficiálním webu vývojářů se tak hráči mohou, mimo balančních změn, které se od podobných aktualizací dají asi očekávat, těšit i na dvě zcela nové mapy a informace k chystaným ranked režimům.

Vezmeme to ale hezky popořadě. První odhalenou mapou je Feitoria, tu autoři popisují jako rozsáhlou městskou zástavbu, jež je současně obklopena přilehlou a zároveň malebnou vesničkou. Díky kompromisu, který zkombinování těsných ulic středověkého panství a poměrně otevřeného prostředí venkova představuje, bude Feitoria ideální volbou pro hráče, kteří hledají mapy s vysokou mírou herní variability. Autoři navíc nezapomněli ani na fakt, že město je v prvé a poslední řadě stvořeno k tomu, aby v něm žili jeho obyvatelé. A právě díky tomu bude možno velkou část z těchto obydlí osobně navštívit a využít je v rámci bitevní vřavy nejen jako místo úkrytu, ale i jako samotné kolbiště, ve kterém se s protivníky střetnete.

Na druhou stranu, mapa Castello nás přenese mimo městské prostředí a to sice do, na první pohled nedobytného, hradního opevnění situovaného do oblasti, jež by svým zasazením měla odpovídat jihu Evropy v oblasti Středomoří. Nejbližší přirovnání, jež se nám dostalo, bylo to se současnou mapou Grad. Castello má však nad Gradem vynikat právě ve využití samotného hradu a všech možností s tím spojenými. Boje tak budou mnohem lítější a daleko více než kdy dříve půjde o kontaktní boj tělo na tělo. Dalším pěkným detailem je pak i maličkost v podobě padací brány, s jejíž pomocí budete moci v pravou chvíli zastavit postup nepřátelských jednotek a zvrátit tak výsledek bitvy ve svůj prospěch. Jak již bylo řečeno na začátku, autoři chtějí vylepšovat i svůj současný obsah a nehodlají tak přehlížet již existující mapy, které si přejí i dále zdokonalovat. Dočkáme se tak celé řady balančních změn, které by existující nedostatky, na které si hráči na fórech stěžují, měly opravit. Co se týče chystaného ranked režimu, zde se dočkáváme představení jednotlivých úrovní, kterých budete moci skrze pravidelné hraní, a trochy snahy na vaší straně, dosáhnout.

Obdivovatelé masivních historických bitev jistě zajásaní, že se mimo již výše uvedeného budou moci, i když ne v tomto nadcházejícím updatu, vrhnout na své nepřátele i v novém režimu, který bude dostupný až pro 64 hráčů. Interní, a zatím neoficiální název, který pro něj autoři v současné době využívají je Invasion. Nepůjde však pouze o hromadnou melu bez jakéhokoli hlubšího smyslu, nic takového. Součástí totiž mají být úkoly, které se budou dynamicky měnit v závislosti na postupu vašeho týmu při obléhání, či bránění zvoleného opevnění. Nepopiratelným pozitivem je i to, že se nebude jednat pouze o režim čistě exkluzivní pro nově příchozí mapy, ale bude součástí i těch již nyní dostupných. Nad rámec již řečeného Triternion dále nevylučuje ani možné budoucí vydání hráči horlivě chtěné modové podpory. To lze bezpodmínečně označit za skvělou zprávu, kterou vítáme všemi deseti. Nakonec modová podpora může být právě ten rozhodující prvek, který rozhodne o budoucí životaschopnosti samotného Mordhau.

V závěru příspěvku je hlavním tématem již dříve detailně probírané a zároveň autory poměrně nešťastně komentované vyjádření okolo netaktních příspěvků na fórech Mordhau. Vývojáři prý neustále přicházejí s novými nápady, kterými by co nejlépe mohli reagovat na kritiku, jež se na ně od rozlícených hráčů snesla a dělají vše pro to, aby se situace změnila co nejdříve. Konkrétní návrhy řešení sice neuvádí, avšak částečně to alespoň vynahrazují svým komentářem k vylepšenému systému vote-kicku, který, jak je již z názvu patrné, slouží k vyhození všech hráčů, jejichž cílem je kazit zážitek ostatním. V samotném hlasování bychom tak mimo jména konkrétního hráče měli nově spatřit i jeho nahrané skóre, počet zabití a to nejdůležitější, důvod, proč má k vyhození vlastně dojít. Autoři si od těchto úprav slibují nejen zkvalitnění herního zážitku jako celku, ale zejména zabránění často se vyskytujícímu zneužívání tohoto systému, kdy se vícero jedinců domluví na vyřazení jiného člena týmu a to bez jakéhokoli očividného důvodu.

Zdroj: mordhau.com

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!