Rage rozšíří NG+, vyšší obtížnost a další

17. červenec 2019 11:13 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

Pokud se nestane něco nečekaného, Rage 2 má před sebou stejný osud jako díl první. Zapadne. Hra, která vyšla před několika týdny, sice není vyloženě zlá, ale má hned několik problémů, které se budou jen těžko napravovat. Tak či tak se o to id Soft spolu se studiem Avalanche snaží a 25. července představí nový update.

Asi největší novinkou je režim New Game +, který vám umožní ponořit se do hry znovu s již nabytými schopnostmi a vaší výbavou. Jelikož je právě tohle na hře největší zábava, mohl by NG+ vytrhnout trn z paty absenci bohatšího obsahu po dohrání příběhu. Pokud tedy budete mít chuť pustit se do pustiny znovu.

Aby nebyla hra procházka růžovou zahradou, přibude i nová obtížnost – Ultra-Nightmare. Raději bychom ji nekombinovali s poslední novinkou, kterou je Ironman Mode, který sice Bethseda blíže nespecifikovala, ale můžeme se domnívat, že půjde o možnost zapnout permadeath. Jinými slovy, umřete, a jdete zase hezky všechno celé od začátku.

Kromě nových prvků vývojáři zlepšují i některé kritizované aspekty. Baterka, kterou si můžete v tmavých místech posvítit, asi nikoho ze židle nezvedne, zato možnost přeskočit tutoriál pokaždé, najdete-li v Arku novou zbraň nebo schopnost, je vítanou změnou, která ale mohla přijít bezprostředně po vydání. Ostatně stejně jako vše ostatní. Větším důvodem, proč se k Rage 2 vrátit, bude DLC Rise of the Ghosts, jehož datum vydání ale neznáme.

Zdroj: GameInformer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20847380
Mitsurugi napsal 17. 7. 2019 v 15.59

Ocelotr2.1: V Dark Souls se taky zvedá jenom damage a HP nepřátel. Snad jen ve dvojce se objevili i nějací noví nepřítelé.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 17. 7. 2019 v 15.49

Nemoh by nkdo udělat strovnání NG+ obtížností a jejich principy ? Mám pocit že v DARK SOULS to jedou správně ale nejsem tak úplně přesvědčen,že západní hry to jedou přes něco jiného než zvyšování HP nepřátel a DAMEGE jejich útoků. Na což často nejsou soubojové principy hry připraveny.

Prostě mám pocit že západní firmy NG+ "vochcávaj" a byl bych rád kdyby mě někdo vyved z omylu. Vycházim z obtížnosti DMC (od Ninja Theory) kde už HARD MODE byl broken.

Editováno: 17. 07. 2019 v 15.49

Nahlásit nevhodný obsah