Nintendo se vyjadřuje ke svým službám
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nintendo se vyjadřuje ke svým službám

Nintendo se vyjadřuje ke svým službám

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

8. 7. 2019 12:10 8
Reklama

Rok se s rokem sešel a máme tu další, v pořadí již 79. setkání akcionářů společnosti Nintendo. V průběhu tohoto sezení byli zástupci Nintenda nuceni čelit otázkám týkajících se jimi současně nabízených služeb a dalších nově chystaných technologií.

Hlavním bodem programu bylo zaměření se na otázky ohledně relativně pomalého zapojení Nintenda do současných technologických trendů typu VR nebo využití cloudových služeb. Tvůrce Maria a jeden z předních veteránů Nintenda, Shigeru Miyamoto, se k celé věci vyjádřil následovně. “Nejsme pozadu jak s VR, tak ani s ostatními internetovými službami.“ Na tvrzení následně navázal tím, že Nintendo na těchto službách  tvrdě pracuje již od samotného počátku. Jediným rozdílem je prý přístup, který jako společnost prosazují.

Nintendo je obecně známé tím, že si jde vždy svou vlastní cestou a že své nové technologie oficiálně neoznamuje s takovým předstihem, jako tomu je u jeho konkurence. Podobné jednání pak může vést k myšlenkám, že ve svých snahách zaostávají. I to však Shigeru Miyamoto resolutně odmítá. Sám spatřuje značnou budoucnost ve využití cloudového hraní, ale zároveň si uvědomuje, že zde stále existuje nezanedbatelná skupina hráčů, která preferuje standard her a služeb, na jaké je u tvorby Nintenda zvyklá. I přes toto vyjádření se však nedokážeme zbavit pocitu, že zejména v online služnách stále existuje značná rezerva. Ta je o to citelnější, čím více začneme porovnávat nabídku mezi jednotlivými herními platformami. Zejména zřejmé je to v přímém srovnání s Microsoftem, který se svým Game Passem nabízí službu, jenž u Nintenda nemá obdoby.

Jestli zástupci Nintenda mluví pravdu a na daných technologiích skutečně pracují, ukáže pouze čas. Svojí originalitou a neortodoxním přístupem ke hraní her si již dříve dokázali získat lásku mnoha hráčů. My doufáme, že se jim to bude dařit i nadále.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama