Call of Duty se chlubí novým enginem
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Call of Duty se chlubí novým enginem

Call of Duty se chlubí novým enginem

David Plecháček

David Plecháček

27. 6. 2019 11:18 10
Reklama

Pokud jste měli pocit, že se série Call of Duty graficky příliš neposouvá, možná jste měli částečně pravdu. Jde o to, že série jako taková dlouhodobě hřešila na svůj relativně starý engine, který nemohl posunout grafiku hry výrazně kupředu. Jenže Modern Warfare je na tom jinak, jeho technologie jsou zbrusu nové a vývojáři s nimi dokáží divy.

Možná ne tak vznosně, ale přesto nadšeně o tomto faktu hovořil Michal Drobot, šéf Infinity Ward Poland a zároveň technický guru studia. Na blogu Acitivisionu hovořil jak o starém enginu, tak o novém, a především o možnostech, které nabízí. Polský tým měl jediný úkol, jehož výsledkem je nový engine na míru postavený pro letošní Modern Warfare a pro další díly, které budou následovat.

Proces jeho výroby trval pět let, ale díky vynaloženému úsilí se s novým dílem bavíme o užití fotogrammetrie a přibližně pětinásobku geometrie na současné generací konzolí. Abyste si tento pětinásobek dokázali představit, jde o to, že na jeden frame (snímek) připadaly dříve tři miliony polygonů. Dnes jich Modern Warfare může do jednoho snímku protlačit až 17 milionů.

Ani to ale není limit, obecně se počítá až s 24 miliony, což sám Drobot označuje za šílenou úroveň, které studio dosáhlo čistě jen proto, aby vidělo, čeho je nový nástroj schopný. V praxi však těchto hodnot žádné ze studií nedosáhne, jednoduše proto, že to prozatím není potřeba. Kromě fotogrammetrie by mělo být velkou novinkou i volumetrické nasvícení jednotlivých scén. Jak moc Call of Duty prokoukne zjistíme 25. října, kdy Modern Warfare vychází.

Více detailů se můžete dočíst v původním článku

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama