Co stojí za tím, že Electronic Arts na E3 neukázali nové Need for Speed, ačkoliv se s nimi na tento rok počítá? Spekulujeme nad dvěma možnostmi – není co ukázat, nebo neexistuje potřeba cokoliv ukázat. První možnost spočívá v tom, že studio Ghost ještě nedostalo prostor pro vytvoření ukázky, která by z projektu ukázala víc, než pouhý načančaný trailer. Druhá možnost je ale možná zajímavější, neboť by to mohla znamenat, že si je EA jisté svým úspěchem – a vytváří tak třeba nějaký remake.
Pokud by se tak opravdu dělo, s klidným svědomím mohlo Electronic Arts vynechat letošní prezentaci v rámci E3 potažmo EA Play, protože za takový remake NFS Underground by hráči studiu urvali ruce a není potřeba budovat dlouhodobý hype. Je to ale jen spekulace, která nemá reálné základy, stejně tak dobře může americký vydavatel ukázat nový přírůstek do série jednoduše na Gamescomu, protože se v Los Angeles chtěl věnovat jiným titulům.
Buď jak buď, remake libovolného staršího dílu někam po Carbon z roku 2006 by nebyl špatným krokem. Nejlogičtější je ale zrestaurování ikonických Undergroundů, ať už hovoříme o prvním, nebo snad lépe druhém díle. Někteří na slavné pouliční závody vzpomínají dodnes a studiu Ghost nenápadně připomínají, jak málo vlastně stačí k tomu, aby vytáhli peněženky a začali cinkat penězi.
Právě těmto hráčům jde na ruku video Vladislava Chekunova, jehož kanál na YouTube se specializuje na zajímavé prezentace supersportů nebo jinak zajímavých aut. V posledních dnech se ale mezi videi objevil i přírůstek stroze pojmenovaný Need For Speed in Real Life, který není ničím jiným, než předělávkou NFS Underground 2 do reálné podoby.
Jinými slovy, na obrazovce se sice v závodě utkají skutečná vozidla, ale všechno ostatní působí přesně tak, jak si pamatujeme. Výběr vozidla, tuning, hudba v menu hry i tradiční příjezd na startovní čáru. Jestli nakonec Toyota Celica zvítězí nad Mazdou RX-8 nebo Lancerem s výrazným přítlačným křídlem, na to se musíte podívat přímo ve videu.
Zdroj: YouTube
chcikecat:
Ja to mam tak 7x dohrane undr.1ky a dvojky cca 3x ,chapu te moc dobre,super hry ac v arcadovem pojeti!!)
A ono dobry undergrouny 1 jeste ok 2.ky bych bral open world po meste ok ,ale vytahovat tunersky koncept porad dokola a sterilizovat to jak zavarovaci vokurky bez inovace??
Po gameplays z yout.,co jsem videl kazda nova serie pro me nehratelna a bez posunu vpred tedy v tech zasadnich aspektech hratelnosti, jizdniho modelu a celkoveho konceptu,ktery se zmenou nazvu stoji stale na miste.
Kdyby jste mi dali na vyber mezi hrani napr.x let stareho Granturisma 2 s dnes ubohou grafikou a poslednima needama ,tak nevaham a dam si Gt.2
Otazkou pro jakou cilovou skupinu je hra urcena a 30+ to asi nebude,tam bych rekl ,ze je zakopanej pes a mladochy to asi bavi??=kupujou to.(jejich rodice)
Editováno: 25. 06. 2019 v 20.19
Miami Vice: no hot pursuity 2ky souhlas.
Proste undergroundy byli pro me jistou zmenou at uz jen zmenou konceptu (1.neonovou hrou serie v uvozovkach),tedy graf.zpracovani dost kvalitni a jine ,zajimavy ac arcadovej jizdni model ,kdy to clovek opravdu musel drtit v pokrocilejsi fazi a souperi mu nedali nic zadarmo,nejaky zpusob vizualniho tuningu a grafit na aute.
1.drag race serie sice jednodusi jen v jedne lajne systemem uhybani (pouze sipka klavesnice Leva cs Prava),nicmene ten plamen z vejfuku.
Ja jezdil Acuru nsx tusim v modre barve a to byla pila ooo.
Jinak o Gran Turismu mi ani nemluv,hraju ho do dneska tedy postupne cca uz asi 15let a muj duvod koupe ps1,2,3,4 a takovej Ford Mercury z gt2 to je luxusni zalezitost ci zluta calibra ci castrol supra a specialni nisany nismo a dalo by se pokracovat.
No krasna nostalgie a synovec 14.letej porad ma ps1 a ja ho i dnes na prvni dobrou vyklepu (manualni razeni samozrejmosti nehlede na nastaveni plynu a brzdy postupne davkovatelne na analog packach), za dalsi super jizdni model.
Gt2 je pro me top zavodni hra vsech dob samozrejme kazdy mame to svoje,ale NFS 1 underground si opravdu silne pamatuji a dost me poznamenali,novej smer,ktery aktualne trochu preslapuje tak trochu i jako gt sport.
Mam k nemu taky dost vyhrady, ale to je jiny pribeh.
Editováno: 25. 06. 2019 v 20.09
Miami Vice: Presne tak, zlaty vek SKONCIL tesne pred NFS Underground, pak uz to slo cele (az na par dilu) jen z kopce.
Remake Undergroundu 2 by byl bobovy ty posledni dva dily mi prisly dost nudne je to uz slabota tato serre
Editováno: 25. 06. 2019 v 15.20
Modroocko84: No pro mě byl zlatej věk NFS spíš NFS High Stakes anebo NFS Hot Pursuit 2. Co se hratelnosti týče, tak ty Undergroundy nebyly špatný, ale jinak je celá tahle kultura wannabe tunerů fakt hrůza. Je mi jasný, že se NFS chtělo svézt na úspěchu filmový série Fast & Furious, ale když Ti pak nevoní Toyota Supra s obřím nevkusným spoilerem a tím hnusným polepem, tak je pak těžký si tu hru užít. Ty auta soupeřů byly kolikrát fakt cirkus na kolech...
Já upřednostňuju zcela obyčejnou Supru jako byla v Gran Turismu 1 anebo teda tu upravenou závodní Castrol Supru, taky ještě z GT1. No taky zamrzí, že v Undergroundech chyběl ten nejzábavnější automobilovej segment - starý americký a australský muscle cars!!
Modroocko84: Jj, dohrál jsem U1, dohrál jsem U2 a pak znovu U1 :)
Jj zlaty vek need for speed se jmenem underground v nazvu ...to byla pecka!!
To chces i po letech.
Editováno: 25. 06. 2019 v 12.04
Siebenburgen napsal 25. 6. 2019 v 21.06
Mě by stačil remake Undeground 2. Ty poslední sračky co vydali ani jinak nazvat nejde.
Proč proboha mít uzamčené upgrady na auto, na které mám prachy? Ano, potřebuji na to mít ten správný level.. :D Totální pitomost u této značky!
Další věc. PŘÍBĚH! To už jsou vydavatelé natolik zblbnutí ostatními hrami, že potřebují do závodní hry sázet zrovna v jejich případě nějaký, slušnými slovy podělaný příběh?!, který je každým posledním rokem úplně na pí..?!
Poslouchat řeči jak sérii zdokonalit, jak navázat právě na Undeground se slýchají velice pěkně ale z posledních let už vím, že těmhle zm.... nelze věřit ani slovo!
No, jsem zvědaví co nám další díl ukáže . .