Jak to bude s hlasy ve Watch Dogs Legion
„Velkohubá“ prohlášení? To, že bychom mohli hrát ve Watch Dogs za každou postavu zdejšího světa, tak opravdu znělo. Realita je malinko složitější, faktem ale je, že naverbovat můžete opravdu kohokoliv a pak za něj můžete dokonce i hrát. Takže prohlášení veskrze pravdivé. Vychází z něj ale logická omezení a také množství otázek, například: Jak to bude s dabingem?
Došli jsme k závěru, že při množství osob ve futuristickém Londýně je prakticky nevyhnutelné, aby se jejich hlasy neopakovaly. Ani Ubisoft není schopen smysluplně namluvit třeba jen tisíc různých hlasů, které budou reagovat na všechny události napříč hrou. Vývojáři se ale přesto pokoušeli nalézt řešení. A zdá se, že alespoň částečně problém vyřešili. Použijí hlasovou modulaci.
Jinými slovy, herců bude výrazně méně, ale za pomoci technologie jej vývojáři upraví do různých hladin, výšek, nebo i rychlosti mluvy, a tak bude výsledek znít výrazně odlišně, než originál. Výsledkem tak je, že z jednoho vzoru lze vytvořit hned několik variant, které se na první poslech nebudou opakovat. A to, že by eventuálně říkaly ty samé repliky, vlastně ani nevadí – stejně to hráč nepozná, v daný okamžik tam bude jen vždy s jednou postavou. A to navíc existuje přibližně dvacet scénářů. Iluze tak bude dokonána.