Microsoft vyvíjí jen jednu novou konzoli
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Microsoft vyvíjí jen jednu novou konzoli

Microsoft vyvíjí jen jednu novou konzoli

Pavel Makal

Pavel Makal

21. 6. 2019 10:38 1
Reklama

Letošní E3 se sice nové generace konzolí věnovala jen poměrně okrajově a hlavně jednostranně, ale aspoň máme jasno v jednom - termín, kdy dojde ke generační obměně (alespoň v případě Xboxu), připadá na příští vánoční sezónu. Pokud o nových konzolích přemýšlíte a sledujete toto téma bedlivě, patrně si vybavíte, že se ještě před časem spekulovalo o tom, že Microsoft uvede na trh hned dvě nová zařízení - silnější a slabší. Nyní to ale vypadá, že je vše jinak.

Odhalení projektu Scarlett na konferenci Microsoftu možná nevzbudilo takovou odezvu, jak by se od podobné záležitosti čekalo, ale přeci jen před sebou ještě máme zhruba rok a půl čekání, během něhož nás oba výrobci konzolí budou určitě zásobovat dostatečnou zásobou informací. V tuto chvíli máme jen velmi hrubé představy o výkonu konzole, jež má být dle vyjádření Microsoftu zhruba čtyřikrát silnější než Xbox One X.

Vypadá to ale, že zvěsti o druhé, slabší konzoli, se nezakládají na pravdě, respektive že Microsoft své plány nakonec změnil a hodlá se plně zaměřit jen na Scarlett. Zmiňuje to web Thurrott.com, který v minulosti informace o nové konzoli od redmontské společnosti vypustil. Z původních dvou zařízení, z nichž to silnější neslo kódové označení Anaconda, a to slabší Lockheart, zůstává jen Anaconda, tedy Scarlett. Nové plány údajně cílí k tomu, že příležitostní hráči, na něž měla být slabší konzole cílena, mají být směřování ke streamovací službě xCloud.

Podle informací webu Thurrott je toto rozhodnutí dáno tím, že vývojáři měli problém tvořit své hry na dvě rozdílná zařízení a už od počátku by silnější konzole byla do jisté míry omezována tou slabší, což by mohlo firmě uškodit v konkurenčním boji se Sony. Ačkoli tyto informace nepocházejí z oficiálního zdroje, Spencer v minulosti sám potvrdil, že se Microsoft nyní plně soustředí na Scarlett. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama